مدیر عامل مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مهمترین هدف مجمع گردشگری برنامه ریزی برای آینده است
کد خبر: ۳۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 04 May 2015

به گزارش تابناک از اصفهان، مهدی نریمانی در جلسه مجمع گردشگری استان با دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان با بیان اینکه مجمع گردشگری کار خود را از چند سال پیش آغاز کرده است، اظهار کرد: یکی از اهداف مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسترسازی؛ حمایت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از مشکلات فعالین صنعت گردشگری درون بخشی است، افزود: ایجاد زمینه‌هایی برای مطرح کردن مشکلات بین بخشی و پیدا کردن راه حل اصولی برای حل آن ها را از طریق مجمع ممکن شده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت مجمع گردشگری در سال‌های گذشته اضافه کرد: شناسایی عواملی که تمایل سرمایه گذاران صنعت گردشگری برای ساخت هتل کاهش داده بود و ارائه راه حل اصولی برای حل آن را می‌توان از جمله کارکردهای مثبت مجمع دانست.

نریمانی با اشاره به اهمیت نمایشگاه‌های بین المللی صنعت گردشگری در جهان خواستار برنامه ریزی همه جانبه برای شرکت و حضور فعالین صنعت گردشگری در این نمایشگاه‌ها شد.

وی تصریح کرد: در هفته آینده شاهد برگزاری نمایشگاه گردشگری دبی هستیم که 197 کشور در آن شرکت کرده و توانایی های خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

مدیر عامل مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان برنامه ریزی برای شرکت هدفمند فعالین گردشگری استان اصفهان در نمایشگاه سال آینده را به عنوان یکی از اهداف مجمع دانست و افزود: فعالین صنعت گردشگری با حمایت مجمع میراث فرهنگی در نمایشگاه سال آینده دبی حضوری قدرتمند خواهد داشت.

وی مهمترین وظیفه مجمع گردشگری استان اصفهان را برنامه ریزی برای آینده عنوان کرد و گفت: سال جدید برنامه های زیادی برای پویایی صنعت گردشگری در استان اصفهان داریم که با کمک همه مسئولان در بخش دولتی و خصوصی به منصه ظهور می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار