پیشکسوت فوتبال سپاهان معتقد است: سپاهان در جام حذفی با حضور نداشتن تیم‌های استقلال، پرسپولیس می‌تواند خیلی راحت این جام را برای خود کند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ 29 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر فوتبال شامگاه (سه‌شنبه، ۸ خرداد ماه) برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید. این در حالی است که قصه پرماجرای سپاهان در مسیر کسب جام لیگ برتر تقریبا تمام شده و جام حذفی امید باقی‌مانده طلایی‌ها برای قهرمانی است، موضوعی که پیشکسوت سپاهان معتقد است طلایی‌پوشان باید به دو بازی مانده لیگ به عنوان دیدار تدارکاتی برای جام حذفی نگاه کنند.

مجید بصیرت در گفتگو با ایسنا پیش از تقابل پایانی سپاهان در لیگ برتر با بیان اینکه باقی‌مانده لیگ برای سپاهان تمام است، اظهار کرد: همانطور که فرمت لیگ قهرمانان، جام نخبگان شده، سپاهان نیز با این شرایط خود حق دارد در جام نخبگان شرکت کند که مستلزم قهرمانی در جام حذفی است. دو تیم باید برای جام نخبگان شرکت کنند، یکی قهرمان لیگ برتر و دیگری قهرمان جام حذفی است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط سپاهان در جام حذفی بهتر از دو تیم دیگر است و می‌توانند قهرمانی را برای خود کسب کنند، افزود: اگر بازی لیگ را با یک تدارکات بیشتر برای چهار بازی حذفی انجام دهند می‌توانند با این شرایط خوب روحی، روانی قهرمان شوند. همانطور که استقلال، پرسپولیس برای یک قهرمانی می‌جنگند. سپاهان در جام حذفی با حضور نداشتن تیم‌های استقلال، پرسپولیس، می‌تواند خیلی راحت این جام را برای خود کند و یک تنه حریف است.

پیشکسوت فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه باید بازیکنی که باشگاه هزینه می‌کند یک حرکتی از خود نشان دهد، ادامه داد: طبیعی بوده که ژوزه مورایس می‌خواهد نشان دهد بازیکنی که هزینه شده با کیفیت است، اما تیم هوادار تیمی قوی نبود و سپاهان باید بر روی کاغذ هم او را کنار می‌گذاشت. مهم جام حذفی مقابل گل‌گهر است که کیفیت بازیکن در مقابل این بازی حساس مشخص می‌شود چرا که تقریبا تیمی بهتر از هوادار است.

بصیرت ابراز امیدواری کرد: همتی که بازیکنان سپاهان به خرج می‌دهند در کنار مدیریت خوب می‌تواند جام را برای آنان به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: سپاهانی‌ها باید پشت سپاهان باشند که راه خودش را پیدا و قهرمان شوند. هواداران حق دارند که بعد از چند سال یک قهرمانی و شادی در اصفهان داشته باشند. من نیز به عنوان یک پیشکسوت سپاهانی اصیل آرزو می‌کنم قهرمانی را در جام حذفی رقم بزنند.

برچسب ها: اصفهان ، لیگ‌برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار