فرماندار تیران و کرون گفت: حاشیه‌های سیاسی مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف می‌کند که دولت سیزدهم از این آسیب خود را دور کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، علی محمدی کیا، امروز (شنبه ۱۹ خرداد) در جلسه شورای اداری تیران و کرون به موضوع انتخابات پیش رو و دستاورد‌های دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته اشاره و اظهار کرد: دولتمداران در تمامی حوزه‌ها در سطح خرد و کلان از حواشی سیاسی خود را دور کردند تا بر دغدغه‌های مردم متمرکز شوند.

وی افزود: خستگی‌ناپذیری، مردم‌داری، تقویت سرمایه اجتماعی، دوری از حواشی و صداقت در کار از جمله مؤلفه‌های اخلاقی حاکم در دولت سیزدهم بود که تداوم این جریان و مسیر خدمت به جامعه در آینده نیز لازم است.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: تا پایان کار دولت سیزدهم روحیه مردم‌داری و خدمت‌رسانی در بین مسئولان حاکم بوده و این مسیر را دولت‌های آینده نیز ادامه خواهند.

به اعتقاد محمدی کیا، مسئولان آینده کشور نمی‌توانند دیگر این روحیه خدمت‌رسانی را کنار بگذارند و مردم از آنان تلاش را مطالبه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن دو دغدغه جدی جوانان و پیش روی ازدواج آنان بود، تصریح کرد: با فعال‌سازی واحد‌های راکد و اختصاص تسهیلات بانکی زمینه اشغال فراهم و در تیران و کرون طی یک سال گذشته حدود ۲۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: در کل کشور ۸۰۰۰ واحد صنعتی راکد فعال شدند که نقش مهمی در اشتغال و تولید ملی دارد.

محمدی کیا به چالش مسکن نیز اشاره و اظهار: طرح نهضت ملی با بهره‌گیری از تجربه‌های طرح مسکن مهر و رفع نواقص آن پروژه در رفع نیاز خانه و تسهیل شرایط ازدواج نقش داشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های مسکن‌سازی در تیران و کرون کمبود زمین بود که با طرح الحاق زمین به شهر‌ها و روستا‌ها این معضل نیز رفع شد.

به گفته فرماندار تیران و کرون ۹۰ هکتار زمین به شهر‌های تیران، رضوانشهر و عسگران الحاق شد و در تعدادی از روستا‌ها نیز با تأمین زمین، ساخت و ساز‌ها آغاز می‌شود.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار