بازیکن ملی‌پوش هندبال سپاهان در خصوص فصل طولانی ۱۴۰۲ گفت: لیگ‌برتر امسال نسبت به سال قبل فشرده‌تر و سخت‌تر بود. استراحتی نداشتیم، یا در بازی‌های ملی بودیم و یا در بازی‌های باشگاهی و به همین سبب بسیاری در مصدومیت بودند.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 09 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، تیم هندبال سپاهان پس از حضور در جام باشگاه‌های آسیا با ترکیبی نسبتا متفاوت و جوان‌تر پا به لیگ‌برتر ۱۴۰۲ گذاشت و به‌عنوان یکی از چهار نماینده اصفهان در لیگ برتر هندبال، در سی و ششمین دوره این مسابقات در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

زردپوشان دیار زاینده‌رود درحالی فصل را با چهارمی به پایان رساندند که با تیم سوم یعنی گیتی‌پسند تنها یک امتیاز فاصله داشتند و اتفاقات هفته پایانی باعث شد تا سپاهانی‌ها علی‌رغم بحران مصدومیت‌ها و جوان بودن تیم به حضور در رده چهارم بسنده کنند.

میلاد قلندری، ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان که به انتخاب کارشناسان و اهالی هندبال به‌عنوان برترین گوش راست فصل انتخاب شده است، در گفتگو با ایسنا با اشاره به فصلی که گذشت، اظهار کرد: فصل را با تغییرات بزرگی در تیم شروع کردیم، تقریبا ۸۰ درصد تیم تغییر کرده بود و فقط چند بازیکن از فصل قبل باقی مانده بودند.

وی افزود: این باعث شد در ابتدای فصل ناهماهنگی در بین بازیکنان زیاد باشد و نتوانیم شناخت خوبی از یکدیگر داشته باشیم.

قلندری تصریح کرد: در فصلی که گذشت هیچ‌وقت تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم، از ابتدای فصل چند بازیکن مصدوم داشتیم که بعضی از آن‌ها به‌صورت کامل لیگ را از دست دادند؛ چند بازیکن اصلی را از دست دادیم و به نظرم بزرگ‌ترین مشکل سپاهان در فصلی که گذشت مصدومیت بود.

وی در پایان گفت: برای خودم سال خوبی بود، از خودم راضی بودم و امیدوارم سپاهان به جایگاه اصلی خود بازگردد و بتوانیم شاهد قهرمانی‌ها و خوشحالی هواداران باشیم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار