شهردار اردستان گفت: اکنون مهم‌ترین مطالبه مردم اردستان در بخش آسفالتِ معابر است. سال گذشته حجم قابل توجهی آسفالت‌ریزی در شهر انجام شد، ولی با توجه به حجم خرابی‌ها نتوانسته رضایت کامل مردم را حاصل کند.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 09 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، معین مهدانیان، امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد) در نشست خبری، اظهار کرد: روندی که در سال‌های گذشته در شهرداری اردستان رخ داده باعث شده وضعیت اجرایی مدیریت شهری سخت شود. با توجه به بنیه ضعیف مالی شهرداری اردستان هر پروژه با کندی پیش می‌رود در صورتی که مطالبه عمومی در بخش‌های مختلف بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری اردستان است و این مهم با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پاسخ به مطالبات مردم تحقق می‌یابد، افزود: در یک و نیم سال گذشته سعی کردیم در اولین اقدامات مواردی که به شهر شهریت می‌داد را تقویت و اصلاح کنیم به همین دلیل اقدامات را از روشنایی‌های پارک، بوستان‌ها و بلوار‌های اصلی و همین‌طور سنگ‌فرش معابر و آسفالت شروع کردیم.

شهردار اردستان گفت: اعتقاد داریم با توجه به وضعیتی که برای اردستان وجود دارد نباید پروژه‌های بلندمدت تعریف شود. این شهر اکنون نیاز دارد که وضعیت موجود را شاداب و تقویت کنیم و پروژه‌های نیمه‌تمام دوره‌های گذشته را به نتیجه برسانیم.

مهدانیان با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که از سال‌های گذشته نیمه‌کاره رها شده پروژه پارک سوار اردستان است که با تلاش‌های انجام شده اکنون بیش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اکنون مهم‌ترین مطالبه مردم اردستان در بخش آسفالتِ معابر است. سال گذشته حجم قابل توجهی آسفالت‌ریزی در شهر انجام شد، ولی با توجه به حجم خرابی‌ها نتوانسته رضایت کامل مردم را حاصل کند.

وی با اشاره به شروع عملیات آسفالت‌ریزی در محلات اردستان، خاطرنشان کرد: مجوز آسفالت‌ریزی خیابان ۲۲ بهمن و لاین دوم بلوار اصلی شهرک امام حسن دریافت شده و منتظر تحویل قیر هستیم تا آسفالت این دو خیابان انجام شود.

انتظارات مردم با درآمد‌های شهرداری همخوانی ندارد

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرداری اردستان در اجرای بسیاری از طرح‌ها مانند آسفالت معابر محدود است در صورتی که انتظارات و مطالبه مردم در این بخش بسیار وسیع است. با میزان درآمدی که شهرداری اردستان دارد و وضعیت اقتصادی جامعه کار کردن بسیار سخت شده، ولی همچنان طرح‌های قابل توجهی در شهر اردستان در حال انجام است.

مهدانیان با بیان اینکه بودجه شهرداری اردستان امسال حدود ۷۰ میلیارد تومان بسته شده است، گفت: در حوزه خدمات شهری تلاش خواهیم کرد بیش از ۴۰ درصد خدمات انجام شده به صورت مکانیزه انجام شود. همچنین امسال برنامه‌ریزی شده تا فاز اول تفکیک زباله از مبدأ به سبک کلان شهر‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: شهرداری اردستان یک ماه حقوق معوقه هم به پرسنل ندارد و حتی مطالبات نیرو‌های شرکتی از دوره‌های قبل را هم در حال تسویه کردن هستیم. با توجه به اینکه سال گذشته تعداد قابل توجهی نیروی شهرداری بازنشست شدند، امسال به شدت کمبود نیروی انسانی داریم. کمبود نیروی اجرایی در شهرداری اردستان کیفیت خدمات را کاهش داده است.

تعریض بلوار یادگار امام اردستان پس از ۳۶ سال انجام می‌شود

شهردار اردستان با بیان اینکه معتقدیم شهرداری پویا و فعال باید در همه حوزه‌ها کار کند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت فرماندار شهرستان و همکاران ما در شهرداری، پس از ۳۶ سال معطلی توافق جهت تعریض بلوار یادگار امام در شهرک کاوه اردستان با مالکان آن انجام شد.

مهدانیان اضافه کرد: کل پلاکی که برای این بلوار آزادسازی شده حدود ۱۰ هزار متر بوده و به زودی آزادسازی و خیابان‌کشی آن شروع خواهد شد.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار