رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از برگزاری نشست مشترک میان رؤسای ستاد‌های انتخابات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در استان اصفهان با اعضای ستاد انتخابات، جانشین هیئت نظارت و نماینده دادگستری استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ 15 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه نشست رؤسای ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌های ریاست جمهوری در استان اصفهان، اظهار کرد: این روز‌ها فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که انتخابات زودرس پس از شهادت آیت‌الله رئیسی است در سراسر کشور و البته استان اصفهان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در فرایند انتخابات در مرحله تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری هستیم، ادامه داد: برای هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه جلسه‌ای را با حضور رؤسای ستاد‌های انتخابات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در استان، مسئولان ستاد انتخابات استان، جانشین هیأت نظارت استان و نماینده دادگستری استان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: از ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، ۵ نفر رئیس ستاد استانی خود را معرفی کرده‌اند، اما مصطفی پورمحمدی مسئول ستاد استانی خود در استان اصفهان را معرفی نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ستاد انتخابات استان اصفهان، جان‌نثاری ادامه داد: در این جلسه ۴ رئیس ستاد حضور داشتند و رئیس ستاد پزشکیان به دلیل عدم حضور در اصفهان، نماینده خود را برای نشست معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشست به صورت صمیمانه و با رویکرد همراهی و همکاری برگزار شد، خاطرنشان کرد: محور‌های تعامل برای انجام امور تبلیغاتی کاندیدا‌ها بدون حواشی و تخلف انتخاباتی در این جلسه تبیین شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: رؤسای ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها نیز درخواست‌هایی داشتند که در این خصوص هماهنگی‌های لازم انجام شود.

جان‌نثاری ادامه داد: محور اصلی نشست، تعهد به قانون و اخلاق در تمامی فرایند انتخابات بود تا با هماهنگی بیشتر، انتخاباتی در ترازِ انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار