مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: در سال جاری شورای راهبردی زنان ایثارگر استان اصفهان با اجرای برنامه‌های متعدد تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سهیلا اثنی‌عشران پیش از ظهر امروز در نخستین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به انتخاب شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: لازم است موضوع همدلی را در جامعه نهادینه کنیم، از این رو بسیاری از مشکلات بانوان و نسل زنان در جامعه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش صبر و مقاومت نخستین همایش استانی و دومین همایش کشوری است، افزود: هدف از برگزاری این همایش، فرهنگ‌سازی در زمینه پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان بیان کرد: در سال جاری شورای راهبردی زنان ایثارگر استان اصفهان با اجرای برنامه‌های متعدد تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در شورای راهبردی زنان ایثارگر استان اصفهان، قرار است تاریخ فداکاری زنان استان اصفهان از ابتدا تا به امروز تهیه و تدوین شود.

اثنی‌عشران اضافه کرد: لازم است توجه ویژه به موضوع سلامت جسم و روان هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه درمان داشته باشیم.

وی شناسایی زنان نخبه استان و توانمندسازی آنها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی را از عمده فعالیت‌های پیش رو در سال جاری دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار