فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان مطرح کرد
تابناک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به لزوم تشکیل اتاق فکر در پایگاه‌های بسیج گفت: بسیجیان باید بابصیرت و حضور همه‌جانبه و ارائه راهکارهای مناسب، موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.
کد خبر: ۴۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 08 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سید قاسم حسینی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز با بصیرت عمل کردن وظیفه است بنابراین بسیجیان باید از مسائل روز با خبر باشند و با تحلیل صحیح آن در پیشبرد اهداف عالی نظام قدم بردارند.

وی افزود: بسیج همواره بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی در روزهای سرنوشت‌سازی از تاریخ انقلاب اسلامی در راستای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را رقم زده که این حماسه‌های عظیم برای همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: دشمنان اسلام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را علیه ایران آغاز کردند و وقتی در جنگ سرد با شکست سنگینی مواجه شدند به جنگ نرم با استفاده از ابزارهای نوین خود روی آوردند.

وی اضافه کرد: استکبار با استفاده از ماهواره، پخش فیلم و ... می‌خواهد غیرت را در بین جوانان ما از بین ببرد بنابراین نیاز است بسیجیان با مطالعه دقیق، سطح آگاهی خود را نسبت به تهدیدات دشمنان و فضای مجازی افزایش دهند.

حسینی با اشاره به وقایع اخیر در جهان اسلام و نقشه‌های شوم استکبار جهانی بیان کرد: دشمنان اسلام با به آشوب کشیدن منطقه با ابزارهای ناکارآمدی همچون وهابیت و داعش و با استفاده از پول مسلمانان به اسلام‌هراسی و نابودی مسلمانان برخواسته‌اند.

وی عنوان کرد: البته ایران نیز در منطقه و جهان به قدرتی بزرگ و الگوی دیگر کشورها تبدیل شده و کشورهایی مانند سوریه، یمن، لبنان و عراق با الگوپذیری از بسیج خواب را بر چشمان دشمنان اسلام حرام کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان متذکر شد: امروز همه شاهدیم که انقلاب اسلامی به دیگر کشورها صادر شده و در تحولات اخیر از جمله بیداری اسلامی و تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و یمن دشمنان اسلام شکست را در مقابل چشمان خود می‌بینند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق فکر در پایگاه‌های بسیج تاکید کرد: همه ما به ویژه بسیجیان باید با بصیرت و حضور همه‌جانبه و ولایت‌مدارانه و ارائه راهکارهای مناسب موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار