رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی مردمی و شفاف برگزار می‌شود و گواه ما برای شفافیت و سلامت انتخابات، حضور مستمر نماینده نامزد‌های انتخابات در تمامی شعب اخذ رأی است.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 25 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان و به نقل از ایسنا، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: همانگونه که در گذشته عنوان شد، کار فشرده‌ای داریم که فرایند یک ساله انتخابات را در یک ماه انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات در استان اصفهان گفت: با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی در سراسر استان بمنظور برگزاری انتخابات، ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۸ صبح، هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، جان‌نثاری بیان کرد: در نشستی که امروز و همزمان با عید سعید غدیر برگزار شد اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای کارگروه‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان به صورت وبیناری به تبادل اطلاعات و گفتگو پرداختند.

جان‌نثاری ادامه داد: مروری بر آمادگی‌های استان در حوزه‌های مختلف فنی، پشتیبانی و مقدماتی انجام شد که خوشبختانه مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی ضمن اشاره به توزیع تعرفه‌های انتخابات در استان، افزود: دستگاه‌های احراز هویت نیز آماده به کار هستند و آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص سلامت انتخابات تأکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی سالم‌ترین فرایند در جهان است، زیرا این انتخابات توسط مردم اجرا می‌شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هیأت اجرایی انتخابات از آحاد مردم تشکیل و تمام فرایند اجرای انتخابات توسط همین هیأت مردمی تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: نظارت نیز توسط هیأت‌های مردمی انجام می‌شود و دقیقاً بر اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: از طرفی نامزد‌های انتخابات اجازه دارند در تمام شعب اخذ رأی نماینده داشته باشند که در دنیا بی‌بدیل است.
وی ادامه داد: در این شرایط می‌توان گفت فرایند انتخابات در جمهوری اسلامی مردمی و شفاف برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: اگر کسی سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد ظلم بزرگی به جمهوری اسلامی کرده است.

جان‌نثاری ادامه داد: مردم عزیز ما خود را مقید کنند که در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و آراء خود را به صندوق بیاندازند، زیرا دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌اند.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار