بمناسبت دهه فجر مراسم تجلیل از 130 نفر از خادمان کنگره سرداران و 372 شهید گلپایگان و جمعی از خانواده شهیدان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸ 10 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان روز سه شنبه در این آیین گفت:امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدای والامقام است.

سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی با ارائه گزارشی از کنگره سرداران و 372 شهید شهرستان گلپایگان که 17 مهرامسال برگزار شد ، اظهار کرد:این کنگره در سال اقتصاد و فرهنگ با هدف تببین بیشتر گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت با اجازه از خانواده شهدا و مشورت با علما، بزرگان و مسوولان برگزار شد.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری کنگره اظهار کرد: دایره المعارف شهدای شهرستان گلپایگان نیز در حال تدوین است.

امام جمعه گلپایگان در هم این آیین گفت:شهدا برای اعتقادات دینی و آرمان های الهی از جانشان گذشتند تا از کیان اسلام وکشور دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی افزود:امروز همه موظفیم با میراث داری از شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جوان تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور همگانی در راهپیمایی فردا چهارشنبه روز 22 بهمن 93 در شهرستان گلپایگان تاکید کرد.

در این آیین همچنین از خانواده شهیدان سرهنگ 'محمد هاشمی' جانشین فرماندهی انتظامی، سروان 'مجید مهدوی' پلیس راهور و 'حسین صبوحی' سرباز وظیفه نیروی انتظامی گلپایگان و شهیدان 'علی زیبایی' و فرزندش شهید 'میلاد زیبایی' که در درگیری با سارقان مسلح در ششم دیما سالجاری در این شهرستان به شهادت رسیدند، تجلیل شد.

شهرستان گلپایگان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از 360 شهید تقدیم اسلام کرده است.

این شهرستان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار