کد خبر: ۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 18 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی سپاهان اصفهان، حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای حضور روی سن اهدای جام به ورزشگاه فولادشهر آمد. 

وی چند دقیقه پس از ورود به زمین چمن ورزشگاه با حالت قهر از ورزشگاه خارج شد. خبرنگاران حاضر در آنجا وقتی جویای دلیل مسئله از فولادگر شدند، وی تأکید کرد:‌" این را در اخبارتان بیاورید که نماینده مجلس این شهر را راه ندادند". فولادگر پس از مطرح این کردن این سخنان با حالتی قهرآمیز از ورزشگاه خارج شد.

این صحبت های فولادگر به همین جا ختم نشد و وی در گفت وگو با یکی از رسانه های محلی استان اصفهان، درباره این اتفاق رخ داده گفت: من مانند همیشه که اگر اصفهان بودم و سپاهان هم بازی داشت، برای بازی سپاهان خودم را به ورزشگاه می رساندم، این بار هم در ورزشگاه حاضر شدم،اما در موقع حضور در کنار زمین چمن ورزشگاه افراد برگزار کننده این جشن به من گفتند "تنها سه نفر می تواند برای اهدای جوایز حضور داشته باشد که آن هم بالاترین مقام اجرایی استان، نماینده فدراسیون و مدیرعامل کارخانه است."

وی با بیان تأکید بر اینکه فدراسیون فوتبال برنامه و اساسنامه دقیقی برای برگزاری جشن قهرمانی ندارد، بیان کرد: از ابتدا فدراسیون گفته بود تنها دو نفر می توانند مدال ها را تقدیم کنند که یک نفر نماینده فدراسیون و یک نفر نیز مدیرعامل کارخانه است، اما بعد استاندار اصفهان هم اضافه شد، این در حالی است که اهدای جوایز و مدال ها تابع هیچ آیین نامه و دستورالعملی نیست ، به طور مثال ببینید اگر شب گذشته تیم تراکتور سازی در تبریز قهرمان شده بود، با وضعیتی که پس از بازی وجود داشت و جمعیتی که داحل زمین چمن آمد، امکان اهدای مدال ها وجود داشت؟که البته این موضوع بر می گردد به برنامه ریزی فدراسیون.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکل من با حضور یا عدم حضور استاندار نیست تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی و قوانین خدمات کشوری مقام نماینده مجلس از استاندار یک استان هم بالاتر بوده و به استناد قانون، جایگاه نمایندگان در حد و اندازه وزیر است،اما متاسفانه در شهرستان ها این موضوع به علت عدم اطلاع کافی مورد غفلت قرار می گیرد.

این صحبت های فولادگر بلافاصله با انتقادات بسیاری ازسوی افراد مختلف مواجه شد چرا که عده ای تأکید داشتند که حتی اگر حضور او برای تبلیغات انتخاباتی مجلس نباشد، آنگونه که وی خروجش از ورزشگاه را برای دفاع از موکلانش بوده را قبول نداشتند چرا که معتقد بودند موکلانش مشکلات دیگری دارند.

رضا عباسی زاده، یکی از فعالان شبکه های مجازی دراین باره نوشت:

" آقای نماینده عزیز که گفته بودید برای دفاع از موکلانتان ورزشگاه را ترک کرده اید، برایم جالب است از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موکلانتان بپرسم! از وضعیت استانی بپرسم که به گفته خود شما از استان های نخست در زمینه صنعت، معدن و اقتصاد است اما با این وجود بیکاری نیز در آن موج میزند! آقای نماینده شما که گفته بودید هر وقت کاری نداشته باشید برای دیدن فوتبال به ورزشگاه می آیید، جوری حرف می زنید که انگار خیلی سرتان خلوت است! آقای فولادگر ای کاش اظهار نظرها و قهر هایتان را در نمایشگاه کتاب از وضعیت نامناسب نشر و کتاب اصفهان می دیدیم، ای کاش حتی در این قهرها در قبال فسادها و مشکلات مالی ادارات و دستگاه ها در استان می دیدیم، ای کاش حداقل شما که از جوانی به ورزش علاقه مند بودید و برای دفاع از موکلانتان در مراسم اهدای جام حاضر می شوید درد ورزشکاران استان مثل خیلی از تکواندوکاران و هندبالیست هایمان را می دیدید تا مجبور نشوند به آذربایجان و کشورهای دیگر پناهنده شوند.

 ای کاش به جای دفاع های اینگونه از حق موکلانتان کمی از دردهایشان را می دید و در راستای دفاع از حقشان قدم بر می داشتید... ای کاش..."

وی در بخش دیگری از یادداشت خود درباره حضور استاندار در هنگام اهدای جام نوشت:

" آقای استاندار دیروز (پنجشنبه) 5 قهرمان اصفهانی را بعد از 33 سال به شهرمان آوردند.. آن ها مدال افتخار نمی خواستند، آن ها حضور یا توجه تان را نیز نمی خواستند اما آن ها یک سوال داشتند ( بر سر شهر چه آمده است؟). آن ها می خواستند بپرسند در آن ارزش هایی که ما برای آن ها جنگیدیم، تفاوت های عمیق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی میان بالای شهر و پائین شهر جایی داشت؟ فقر و بیکاری کشاوران شرق اصفهان جایی داشت؟ آن ها از رسم شهید نوازی و شهید پروری ما ناراحت نیستد اما از آنچه ما بر سر این شهر آورده ایم ناراحت اند، از آن چیزهایی که وظیفه مان بوده و نکرده ایم..."

با این وجود عده ای نیز تأکید داشتند استاندار و نمایندگان مجلس بیش از توجه به تیم های فوتبال به دیگر ورزش های این باشگاه ها و استان مثل بسکتبال، هندبال، والیبال، کاراته، دوچرخه سواری و ... توجه کنند و چرا که این ورزش ها نیز ورزش هستند و دغدغه های خود را دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار