اجتماع 55 هزار نفری جاماندگان در کاشان؛
تابناک: آینده جهان متعلق به امام حسین(ع) است و نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چنانکه امروز از مرزها فراتر رفته به زودی تمام کره زمین را فتح خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 20 November 2016
تابناک اصفهان: معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان از حضور حدود 50 تا 55 هزار کاشانی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبر داد.
 
حمیدرضا مومنیان در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی جاماندگان قافله اربعین اظهار کرد:  امروز در این مراسم معنوی بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم دارالمومنین کاشان بودیم که این بار با پای پیاده عمق ارادت خویش به سالار شهیدان نشان دادند.

وی همچنین با اشاره به تشرف گسترده مردم شهرستان کاشان به عتبات عالیات برای حضور در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار خطه دارالمومنین مانند سال های گذشته در این مانور اقتدار شیعه حضوری پررنگ داشتند و حدود 50 تا 55 هزار نفر از مردم این شهرستان در این اجتماع شرکت کرده اند.

همایش پیاده روی جاماندگان قافله اربعین با حضور گسترده عزاداران و شیفتگان حسینی در کاشان برگزار شد.
 
  •  
 
آیت الله نمازی در حاشیه همایش پیاده روی جاماندگان قافله اربعین اظهار کرد: آینده جهان متعلق به امام حسین(ع) است و نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چنانکه امروز از مرزها فراتر رفته به زودی تمام کره زمین را فتح خواهد کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی باعظمت اربعین حسینی در کربلا تاکید کرد: در این راهپیمایی نه تنها شیعیان بلکه تمام انسان های آزاده ای که از فطرت پاک انسانی برخوردارند به جذبه امام حسین(ع) حضور می یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تمام حرکات علیه مستکبران را ادامه عاشورا دانست و گفت: به زودی فرهنگ حسینی بر تمام فرهنگ های باطل دشمنان پیروز می شود و آنها را محو می کند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار