مدیرکل جدید ارشاد اسلامی اصفهان:
تابناک: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در حوزه فرهنگ و هنر و فرهیختگان و نخبگان، مدیریت فرمایشی نیست.
کد خبر: ۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این عرصه، مدیریت واژگون و معکوس است و هنرمندان باید به مدیر بگویند که چه کاری باید صورت گیرد و ما به عنوان خدمتگزار باید فضا را تسطیح کنیم.

وی اظهار کرد: اصفهان جایگاه بسیار والایی در عرصه فرهنگ و هنر دارد و مهد پرورش هنرمندان، اندیشمندان و فرهیختگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی در کنار یکدیگر در این استان را نمونه ای از ظرفیت بالای فرهنگی اصفهان بیان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: باید با همراهی و همدلی یکدیگر در عرصه پیشرفت استان در ابعاد مختلف بویژه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: باید در عرصه فرهنگ و هنر استان بعد آفرینشگری تقویت شود زیرا تاکنون اقدامات مبتنی بر خدمات فرهنگی بوده است و باید به سمت خلاقیت، آفرینشگری و نوآوری پیش رویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی استاندارد سازی خدمات و محصولات فرهنگی و هنری را از مقوله های مهم در این عرصه برشمرد.

وی در بخش دیگر سخنانش، موسیقی را از مهمترین محورها و ظرفیتهای در اختیار بشر عنوان کرد و گفت: در تمام جوامع، موسیقی در قالبهای آیینی، چاوش خوانی، نقاره و دیگر بخشها از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هم اکنون فرهنگ برپایه رویدادها نیست بلکه بر پایه عادت واره های اجتماعی است که متاسفانه ما بستر فرهنگی را برپایه رویدادها رقم زده ایم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی و از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار