فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن اعلام کرد:
تابناک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: در فروردین ماه سال جاری بیش از 350 نفر از فریدن به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۲۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی فتحیان به تشریح اعزام در مناطق عملیاتی جنوب کشور پرداخت و اظهار کرد: مرحله اول، طرح ویژه دانش‌آموزان بود که بیش از 400 نفر در این مرحله اعزام شدند.

وی به اعزام بیش از 350 نفر به صورت خانوادگی در مرحله دوم اشاره کرد و افزود: از آن‌جایی که مرحله دوم این اعزام با ایام نوروز مصادف شده بود، نام‌نویسی و اعزام به‌صورت خانوادگی در سه نوبت انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن همچنین به اعزام دانشجویان در این مناطق پرداخت و تصریح کرد: مرحله سوم ویژه دانشجویان منطقه بود که تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

فتحیان درباره میزان رضایت‌مندی اعزام شدگان عنوان کرد: به نظر می‌رسد که آشنا کردن دانش‌آموزان با فضای جنگ، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان، تکلیف ماست و در این زمینه برخورد مسئولان، وضعیت رسیدگی و امکانات رفاهی امسال از رضایت‌مندی بالایی برخوردار بودیم.

وی با بیان اینکه چنین اعزام‌هایی نوعی برنامه فرهنگی و تأثیرگذار است، یادآور شد: دل‌نوشته‌ها، خاطرات و نظرات اعزام‌شدگان حاکی از آن است که برگزاری چنین برنامه‌هایی تاثیر بسزا و قابل‌توجهی داشته است، مربیان و اولیا نیز از تاثیر چشمگیر چنین سفرهایی در اخلاق، رفتار و فهم دانش‌آموزان سخن می‌گویند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در ادامه گفت: طبیعتا رفتن فرزندان و کودکان و نوجوانان در کنار خانواده به چنین مناطقی می‌تواند تاثیرات بیشتری داشته باشد و به اقتضای شرایط تعطیلات نوروز، همه توان کشور بسیج شد تا یک استقبال و یک برنامه منسجم در اردوگاه‌های مناطق جنوب از این گروه‌ها انجام شود.

فتحیان تاکید کرد: هر چقدر این برنامه‌ها در قالب کاروان‌های منسجم‌ و با برنامه‌ریزی بهتری شکل بگیرد، به طور قطع اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای مطلوب این برنامه در 6 ماه گذشته، روند کلی این برنامه و اهتمام مسئولان نسبت به این امر را خوب ارزیابی و بیان کرد: هر سال این اعزام نسبت به سالیان گذاشته بهتر و باشکوه‌تر برگزار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار