رئیس حوزه علمیه اصفهان:
تابناک: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: امیدوار هستیم روند خدمت‌رسانی در سال "همدلی و همزمانی، دولت و ملت" به مردم شهید‌پرور اصفهان ادامه یابد و رویکرد مسئولان در سال "همدلی و همزبانی دولت و ملت‌" افزایش خدمت‌رسانی به مردم باشد.
کد خبر: ۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری اصفهان اظهار داشت: از پروردگار متعال برای همه مردم و خادمان مردم صحت، سلامت، امنیت، دل خوش، تقوا و محبت خواهان و امیدوار هستم پروردگار عالم به شما مسئولان لطف و مرحمت عنایت فرماید.

وی افزود: امیدوار هستم سال جدید سال پربرکتی برای شما باشد و روند خدمت‌رسانی به مردم اصفهان ادامه یابد.

همدلی و هم‌زبانی بیشتر از هرجای دیگر متوجه شهرداری‌ها است

شهردار اصفهان با تبریک و تهنیت سال نو گفت: شعار امسال بر‌اساس فرمایشات مقام معظم رهبری همدلی و هم‌زبانی بوده که بیشتر از هرجای دیگر متوجه شهرداری‌ها است.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد بیان کرد: امیدوار هستیم همدلی بیش از پیش میان شهرداری و شورای شهر باشد تا همه بتوانیم به مردم خدمت صادقانه کنیم.

همدلی و هم‌زبانی بایستی میان مسئولان و مردم افزایش یابد

شهردار اصفهان تصریح کرد: همدلی و هم‌زبانی باید میان مسئولان و مردم افزایش یابد تا بتوانیم در راستای همبستگی و وحدت حرکت کنیم که این همدلی در شهرداری مصداق پیدا می‌کند، همین‌طور در دیگر معاونت‌ها و بخش‌های شهرداری هم این همدلی و هم‌زبانی باید با مردم شریف اصفهان صورت بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار