روز گذشته؛
تابناک: علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر خود به اصفهان از نیروگاه شهید منتظری بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید منتظری، علی اکبر ولایتی روز گذشته به همراه معاون اجرایی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از فرآیند تولید برق نیروگاه شهید منتظری اصفهان، تاسیسات و تجهیزات نیروگاه مانند توربین‌ها، ژنراتور و بویلر بازدید و در جریان فرایند تولیدبرق در این نیروگاه قرار گرفتند.

در جریان این بازدید، کارشناسان این نیروگاه توضیحاتی درباره تاریخچه نیروگاه شهید منتظری به وی ارائه کردند و وی را در جریان آخرین اقدامات زیست محیطی انجام شده توسط این نهاد و همچنین حذف مازوت از سیتم تولید این نیروگاه قرار دارند.

کارشناسان این نهاد توضیحاتی نیز پیرامون تولید پاک و طرح‌های در دست اقدام برای افزایش بهره وری و راندمان واحدها توضیحات ارائه کردند.

مشاور عالی شرکت پرشیان فولاد در امور نیروگاهی نیز در جریان این بازدید درباره طرح بهینه‌سازی نیروگاه برای افزایش تولید و راندمان توضیحاتی را ارائه داد.

نیروگاه شهید منتظری و همچنین مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری و در اواخر سال ۹۰ در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی به شرکت پرشیان فولاد واگذار شد.

گفتنی است؛ علی اکبر ولایتی برای شرکت در نخستین کنگره آسیائی آفریقایی مایکوباکتریولوژی (میکروب اصلی سل) که با حمایت شرکت پرشیان فولاد برگزار شد، به اصفهان سفر کرده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار