فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام سه باند قاچاق و توقیف یک تن و 750 کیلوگرم تریاک و حشیش طی 24 ساعت گذشته در محورهای ورودی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 20 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی از انهدام سه باند قاچاق و توقیف یک تن و 750 کیلوگرم تریاک و حشیش طی 24 ساعت گذشته در محورهای ورودی این استان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تکاوری این فرماندهی در سه عملیات جداگانه که طی 24 ساعت گذشته در محورهای ورودی به استان انجام دادند سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند.

وی افزود: در این سه عملیات، یک تن و 327 کیلو و 600 گرم تریاک و 422 کیلو و 600 گرم حشیش کشف، تعداد هفت نفر قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و سه دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان همگی غیربومی هستند، گفت: این محموله در مرزهای شرقی کشور بارگیری و به مقصد مرکز و غرب کشور در حرکت بود که خوشبختانه با اشرافیت بالا و اقدام به موقع مأموران از دست قاچاقچیان خارج شد.

آقاخانی مجموع کشفیات مواد مخدر استان از ابتدای امسال تاکنون را نزدیک به 20 تن اعلام کرد و اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 60 باند قاچاق مواد مخدر در 6ماهه امسال خبر داد و گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر در اولویت اول برنامه‌های این فرماندهی بوده و در این زمینه پلیس با قاطعیت و جدیت بیشتری وارد میدان شده و مسیرهای استان را برای سوداگران مرگ ناامن کرده است.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار