عضو شورای شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای ‌شهر اصفهان گفت: اگر اقدام موثری در راستای رونق‌بخشی و نجات ارگ جهان‌نما از رکود صورت نگیرد، این مجموعه از مصادیق اتلاف منابع و سرمایه مدیریت شهری در چنین فضایی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 05 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با اشاره به وضعیت ساختمان ارگ جهان‌نما، اظهار داشت: مدیریت شهری با پذیرش این واقعیت که ساختمان ارگ جهان‌نما با وجود همه تلاش‌هائی که صورت گرفته و حواشی مختلف، هنوز نتوانسته نقش خود را در اقتصاد و فضای شهری و مرکز رفاهی و تفریحی به خوبی ایفا کند.

وی افزود: ساختمان ارگ جهان‌نما با رشد و توسعه کند و بی‌میلی شهروندان مواجه است و اگر این روند استمرار یابد، هم شهر و هم شهروندان و هم کسانی‌که در این مکان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، متضرر می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر اقدام موثری در راستای رونق بخشی و نجات ارگ جهان‌نما از رکود صورت نگیرد، این مجموعه از مصادیق اتلاف منابع و سرمایه مدیریت شهری در چنین فضائی است و به طور قطه مردم و آیندگان، دست‌اندرکاران امروز را نمی‌بخشند.

طرح‌های ترافیکی در شهر اصفهان با بررسی ویژه اجرایی شود

رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل شورای ‌شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در شهر اصفهان گفت: این طرح، یک طرح ناپخته است و طرحی عجولانه بوده که سبب ناراحتی مردم می‌شود و‌ باید این طرح بر اساس تفکر بررسی و سنجیده شود.

غلامرضا شیران افزود: از معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان می‌خواهیم که اجازه ندهد طرح زوج و فرد بدون کار کارشناسی اجرائی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار