تابناک: مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آغاز ثبت‌نام آتش‌نشانان داوطلب برای شرکت در دوره آموزشی سطح سه آتش‌نشانی در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ 25 January 2015
به گزارش تابناک شهاب رضایی در گفت‌و‌گو فارس با اشاره به برگزاری دوره یک‌ماهه آموزشی ویژه آتش‌نشانی سطح سه در این سازمان اظهار کرد: ثبت‌نام آتش‌نشانان داوطلب برای شرکت در این دوره آموزشی آغاز شده و تا 11 بهمن ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در دوره یک ماهه سطح 3 آتش‌نشانی مباحث آموزشی مختلف شامل 40 آیتم به داوطلبان آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: مبانی و تکنولوژی حریق، رفتار‌شناسی حریق، شناخت تجهیزات آتش‌نشانی، کار با پمپ‌های آتش نشانی و کار با دستگاه‌های تنفسی و لباس نسوز آتش‌نشانی و نردبان آتش‌نشانی در این دوره به افراد داوطلب آموزش داده می‌شود.

مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین افرادی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند زیر پوشش آموزش‌ها در زمینه آشنایی با حوادث چاه، آسانسور، کوه و ایمنی و بهداشت شغلی، استرس‌های شغلی و موارد دیگر قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی به مدت یک ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: داوطلبان پس از گذراندن این دوره، گواهینامه سطح سه آتش‌نشانی را دریافت می‌کنند و سپس این افراد می‌توانند در دوره‌های آموزشی سطح دو و یک آتش‌نشانی نیز شرکت کنند.

رضایی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی باید با به همراه داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و یک قطعه عکس به واحد آموزش ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مراجعه کنند، تاکید کرد: برگزاری این دوره آموزشی از 11 بهمن ماه جاری صورت می‌گیرد.

وی به مکان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی در ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سه‌راه حکیم نظامی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برگزاری این دوره آموزشی از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه بعد ‌از ‌ظهر صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره آموزشی حدود 50 نفر است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع افراد متقاضی شرکت در این دوره باید پیش از تکمیل این ظرفیت هر چه سریع‌تر به واحد آموزش سازمان مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار