در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال
تابناک: در مهم ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور گیتی پسند اصفهان به مصاف حریف سرسخت خود یعنی ماهان تندیس قم رفت که گیتی پسند در نهایت توانست با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی برسد.
کد خبر: ۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸ 28 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، در مهم ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور گیتی پسند اصفهان به مصاف حریف سرسخت خود یعنی ماهان تندیس قم رفت که گیتی پسند در نهایت توانست با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی برسد.

در این دیدار که گیتی پسند بهتر از حریف بازی کرد، سعید تقی زاده، محمد طاهری، سعید افشار، مهدی جاوید هر کدام 2 بار دروازه ماهان تندیس را باز کردند و وفایی، کرمانی و اولاد قباد توانستند تنها 3 گل از گل ها را جبران کنند.

محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند درباره بازی گفت: تیم گیتی‌پسند برای کسب سه امتیاز مسابقه در بازی امروز به میدان آمده بود و تلاش کرد که در این مسابقه نتیجه بگیرد اما استرس باعث شد که در نیمه نخست نتوانیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: بازیکنان در نیمه نخست با استرس و فشار روانی بازی می‌کردند و همین مسئله سبب شد که در این نیمه تنها یک گل به ثمر برسانیم و متحمل شکست شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه دوم مسابقه ادامه داد: با این حال، نیمه دوم متأثر از صحبت‌های کادر فنی در رختکن بود و پس از صحبت‌های صورت گرفته با بازیکنان، توانستیم فشار روانی را از بازیکنان کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در این نیمه بسیار خوب ظاهر شده و موقعیت‌های بسیاری خلق کردند که ۷ موقعیت تبدیل به گل شد و پیروزی را برای تیم ما به ارمغان آورد، هرچند که باز هم می‌توانستیم در این مسابقه گلزنی کنیم.

کشاورز با بیان اینکه تیم ماهان تندیس در مسابقه مقابل گیتی‌پسند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، افزود: باید بگویم که این تیم از بازیکنان جوان و با استعدادی بهره می‌برد که برای آینده فوتسال قم بسیار مفید خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم اصفهانی به فکر قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است یا خیر، اضافه کرد: در حال حاضر به فکر بازی آینده خود در لیگ برتر هستیم و تلاش می‌کنیم این بازی را فراموش کرده و به بازی آینده خود فکر کنیم.

در دیگر مسابقات این هفته، تأسیسات دریایی مهم ترین رقیب گیتی پسند برابر فرش آرا مشهد با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. مس سونگون، نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند نیز با نتیجه 1 بر 0 برابر میثاق به پیروزی رسید.

با این نتایج تکلیف قهرمان به هفته های بعدی کشید، خیلی از افراد از جمله وحید شمسایی و علی رعی معتقداند قهرمان این دوره از مسابقات گیتی پسند است و قهرمانی حق این تیم است.

شمسایی که هفته های پایانی لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داده است، پس از پیروزی تیمش در مصاف با فرش آرا گفته است: گیتی‌پسند کار راحت‌تری دارد چون بازی‌هایش از ما ساده‌تر است. آنها تیم خوبی دارند که باید زودتر از این قهرمان می‌شدند. ولی مهم برای ما این است که با یکسری بازیکن جوان در لیگ حاضر شده‌ایم و به آنها میدان داده‌ایم.

البته کشاورز نیز بازیکن با تجربه ای بوده و به این مسئله توجه دارد که هنوز یک امتیاز از تأسیسات عقب است و کار وی با برد برابر ماهان تندیس تمام نشده است.

در زیر می توانید به صورت اجمالی نتایج این هفته را ملاحظه کنید:

گیتی‌پسند 8 - ماهان تندیس قم 3

شهرداری ساوه یک - شهروند ساری یک (این دیدار نیمه تمام ماند)‌

شرکت ملی حفاری 2 - فردوسی مشهد یک

مقاومت البرز 2 - پایاسازه تبریز 2

دبیری تبریز 4 - شهید منصوری قرچک 8

مس سونگون یک - میثاق تهران صفر

فرش‌آرا مشهد 2 - تأسیسات دریایی تهران 5

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

1- تأسیسات دریایی 47 امتیاز

2- گیتی پسند اصفهان 46 امتیاز

3- مس سونگون 42 امتیاز

4- شرکت ملی حفاری 41 امتیاز

....

12- مقاومت البرز 24 امتیاز

13- پایاسازه 20 امتیاز

14- شهرداری ساوه 18 امتیاز (یک بازی کمتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار