تابناک: خبرهای مهم استان اصفهان در هفته ای که گذشت از بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، توانست جای خود را در میان تیترهای رسانه های اصفهانی باز کند.
کد خبر: ۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹ 27 February 2015
به گزارش تابناک از اصفهان، آغاز عملیات احداث خط آهن قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران تا یک خداحافظی به یادماندنی با یک هنرمند به یاد ماندنی از جمله خبرهای مهم استان اصفهان در هفته ای که گذشت بود.

در هفته ای که گذشت وداع دوستداران زاون قوکاسیان، منتقد برجسته سینمای ایران و پدر فیلم کوتاه از روبروی خانه هنرمندان تا قبرستان ارامنه اصفهان از خبرهای تلخ اصفهان در آغازین روزهای
اسفندماه بود.

آغاز عملیات اجرایی احداث خط آهن قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران که با سفر رئیس جمهور به استان قم رقم خورد از آن دسته خبرهایی بود که گرچه در اصفهان رخ نداد اما شیرینی اجرای آن می تواند در آینده کام اصفهانی ها را هم شیرین کند.

تصادف در بزرگراه امیرکبیر که منجر به کشته شدن 10 نفر از هموطنانمان و زخمی شدن 19 نفر دیگر شد از خبرهای تلخ بخش حوادث اصفهان بود.

توجه به تالاب گاوخونی با بازدید استاندار اصفهان از این منطقه ، اهمیت به جلوگیری از گسترش یکی از کانون های ریزگرد و گرد و غبار در اصفهان را گوشزد کرد.

حضور محمدرضا عارف در کاشان و دیدار با امام جمعه این شهرستان و دانشجویان و نیز اصلاح طلبان و پیام های انتخاباتی وی برای رقبا و هم جبهه ای ها از دیگر خبرهای داغ استان در هفته گذشته بود.

البته در فضای دیپلماتیک – علمی، نیز فریدون عباسی، رئیس سابق انرژی اتمی، به دانشگاه اصفهان آمد و از آخرین تحولات در عرصه هسته ای و چند و چون مذاکرات سخن گفت.

چادری شدن 200 دانشجوی دختر با حضور الهام چرخنده در هفته ای که گذشت از دیگر خبرهای پرکلیک این هفته اصفهان بود.

همچنین پاسخ های محمد قطبی مدیرکل ارشاد اصفهان به حاشیه های برگزاری کنسرت شجریان در اصفهان، تا دلایل ماندن وی در ارشاد اصفهان و به قول خودش در ابهام بودن رفتن با نرفتنش از مدیریت این اداره از دیگر خبرهای پربازدید اصفهان بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مختصر و مفید
دستت درد نکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار