مدیرکل میراث فرهنگی :
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: این استان با برخورداری از جاذبه های بی نظیر گردشگری در اجرای سیاستهای دولت و تدبیر و امید پیشرو است و در خط مقدم قرار دارد
کد خبر: ۸۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فریدون الهیاری به مناسبت هفته دولت افزود : امروز بحث گردشگری مورد توجه مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و سایر مسئولان عالی رتبه نظام قرار دارد و به عنوان اولویت و محور توسعه استان اصفهان نظر مسئولان و برنامه ریزان را به خود معطوف کرده است .

وی اظهار کرد: اصفهان به واسطه ارزش های معنوی و تمدنی همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار داشته و لذا در مسیر اجرای سیاست های گردشگری در خط مقدم این هدف قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز صنعت گردشگری بعد از صنعت نفت و خودروسازی صنعتی مهم و تاثیرگذار در اقتصاد جهانی محسوب می شود و در برنامه ششم توسعه کشور و استان اصفهان نیز به این موضوع توجه ویژه ای مبذول شده اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم عمومی و جدی در زمینه تامین زیرساخت ها هستیم و باید حرکت پرشتابی را در این زمینه آغاز کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی ، تقویت ساختار و زیرساختهای گردشگری در اصفهان را ازجمله برنامه ها و رویکردهای بخش گردشگری ذکر کرد و از احیای خانه تاریخی و تبدیل انها مراکز خدمات گردشگری از جمله خانه ای تاریخی در منطقه جلفای اصفهان که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت به عنوان اقدامی عملی در این زمینه نام برد .

به گزارش ایرنا، در سایه تلاشهای دولت تدبیر و امید بویژه در بخش سیاست خارجی ، ورود و استقبال گردشگران از ایران افزایش یافته و استان اصفهان به عنوان یکی از اولین مقاصد مورد تقاضای گردشگران خارجی اکنون شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی است لذا تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی در این شهر به عنوان یک اولویت مطرح است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار