تابناک: رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از کسب مقام اول این ستاد در بین 31 استان کشور خبر داد و افزود: برای کسب این موفقیت یک مجموعه دست به دست هم داد.
کد خبر: ۷۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رضا جدیدی روز یکشنبه در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان اصفهان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: در ارزیابی های صورت گرفته ستادهای اقامه نماز استانها، ستاد اقامه نماز استان اصفهان در امر اقامه نماز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

جدیدی با بیان اینکه وضع نماز در اصفهان خوب است، اظهار کرد: هر چقدر در توان داریم باید برای اقامه نماز و مسجد سازی و نمازخانه سازی تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه از هر طریقی می شود به نماز، قرآن و دین اسلام خدمت کرد،گفت: استان اصفهان مهد تشیع و در همه کارها برتر و اول است.

جدیدی با بیان اینکه تاکنون جلساتی برای ترغیب خیرین و مردم به امر مسجد سازی و نمازخانه سازی برگزار شده است،اضافه کرد: بیش از 50 درصد مساجدی که در سطح کشور و استان اصفهان ساخته شده توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده است.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان خاطر نشان کرد: باید فضایی که در ادارات به نمازخانه اختصاص یافته است به گونه ای باشد که افراد برای اقامه نماز تشویق و ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه باید از ابزارهای مختلف برای دعوت به نماز استفاده کنیم، افزود: در حال حاضر به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی و تبلیغات دشمن، شیطان از طرق مختلف انسان ها را گمراه می کند و ما نیز باید با ابزارهای روز با خدا ارتباط برقرار و به اقامه نماز دعوت کنیم.

جدیدی گفت: یک راه خدمت به نماز نوشتن کتاب است و علامه مجلسی یکی از گوهرهای ارزنده جهان اسلام، کتابهای متعدد در زمینه نماز به یادگار گذاشته است.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان می تواند در امر اقامه نماز اقدامات خوبی انجام دهد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اقدامات خوبی در امر اقامه نماز انجام داده و نمازخانه خوبی ایجاد کرده که قابل تقدیر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار