کد خبر: ۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 13 August 2015

اگر محمدرضا خلعتبری یکسال قبل و در چنین روزهایی می دانست که کارلوس کی روش بازهم به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست هیچگاه علیه این سرمربی پرتغالی مصاحبه نمی کرد، اما یک رفتار احساسی و آماتور گونه باعث شد تا مهاجم دو سال اخیر تیم سپاهان از لیست تیم ملی دور شود.

به هر حال با وجود اینکه خلعتبری یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی بود و دو گل تاثیرگذار هم برای تیم کی روش به ثمر رساند در لیست نهایی بازیکنان حاضر در جام جهانی برزیل قرار نگرفت و همین مسئله باعث شد تا با اتمام این مسابقات و شایعه رفتن کی روش از فوتبال ایران خلعتبری هم دست به کار شود و با انجام دو مصاحبه جنجالی در رسانه ها کیفیت فنی کارلوس کی روش را به زیر سوال ببرد.

حضور در رقابتهای جام جهانی می تواند به عنوان سقف آرزوهای یک فوتبالیست مطرح باشد و خلعتبری که با گل بسیار مهمش در بازی رفت مقابل ازبکستان تیم ملی را از یک شکست خارج از خانه نجات داده بود به دنبال این فرصت می گشت تا راهی جام جهانی شود که کی روش در آخرین لحظه نام او را از لیست مسافران برزیل خط زد.

مهاجم سپاهان که آن روزها به شدت از دست سرمربی تیم ملی دلخور بود عملکرد سرمربی تیم ملی را با مربیان داخلی مقایسه کرد و در مقابل کی روش هم که قبل از این نشان داده بود در ماجرای سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی به خوبی رسانه های ایرانی را مطالعه می کند از همان روزها این قضیه را به ذهنش سپرد تا نام خلعتبری را هم در لیست سیاهش قرار دهد.

این اتفاقات باعث دوری مهاجم سپاهان از رقابتهای جام ملتهای آسیا هم شد و خلعتبری با کوتاه آمدن از مواضعش سعی کرد تا با انجام مصاحبه هایی خنثی دوباره دل کی روش را بدست آورد که این اتفاق نیفتاد و او همچنان از لیست تیم ملی دور مانده است.

با اعلام نام بازیکنانی که از تیم سپاهان در لیست بعدی تیم ملی حضور خواهند داشت مشخص شد که علاوه بر هادی عقیلی خبری از دعوت محمدرضا خلعتبری هم نیست و در شرایطی که این بازیکن با تیم سپاهان روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد باید منتظر باشد تا شاید در آینده‌ای نه چندان دور کی روش از فوتبال ایران برود و مربی جانشین او نام خلعتبری را در لیست بازیکنان ملی پوش قرار دهد.

تیم ملی این روزها برای رسیدن به مرحله نهایی و گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تلاش می کند و بعد از تساوی هفته اول در مقابل ترکمنستان مطمئنا در بازی های بعدی به دنبال برد خواهد بود و باید دید که عملکرد کی روش و دستیارانش چگونه است.

البته این اتفاقات شاید بزرگترین درس را به بازیکنی مثل محمرضا خلعتبری دهد که در طی ده روز گذشته به واسطه پرخاش کلامی عجیب و غریبش به وریا غفوری در جریان اولین بازی سپاهان در رقابت های لیگ برتر تبدیل به سوژه رسانه ها شده بود و باید دید که عملکرد او در رابطه با عدم دعوت دوباره به تیم ملی چیست.
با سابقه ای که از این بازیکن پرحاشیه فوتبال ایران سراغ داریم شاید باز هم خلعتبری هوس کند علیه سرمربی تیم ملی موضع خودش را بیان کند ولی از طرف دیگر حسین فرکی هم مربی بی تجربه ای نیست و احتمال دارد که با هدایت خلعتبری به یک مسیر درست امکان به حاشیه رفتن او را از بین ببرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار