رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به مشکلات کشاورزان این استان گفت: اگر دولت می تواند برای این کشاورزان آب تامین کند در غیر این صورت پول سهم آبه ای که به صنعت فروخته شده پرداخت شود تا زندگی این مردم تأمین گردد.
کد خبر: ۷۱۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 25 February 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتکشاورزان استان اصفهان به ویژه کشاورزان شهرستان فلاورجان اظهار داشت: زندگی مردم این منطقه به کشاورزی بستگی دارد اما دولتسهم آبه و حقآبه آن ها را فروخته و باید برای آنها فکری کرد.
وی ادامه داد: اگر دولت می تواند برای این کشاورزان آب تامین کند در غیر این صورت پول سهم آبه ای که به صنعت فروخته شده پرداخت شود تا زندگی این مردم تأمین گردد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مورد اقدامات دولت برای حل مشکل آب کشاورزان ، گفت: تصمیم کارگشا و راهگشایی را تاکنون برای کشاورزان ندیده ایم، دولت در بسته حمایتی که قرار است به مردم به خاطر جبران کاهش ارزش پول ملی و تورم کمرشکن بدهد نیز کشاورزان را ندیده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث حق آبه تصمیماتی گرفته شده بود از جمله اینکه صندوقی نیز در استان اصفهان تأسیس شد که صنایع به خصوص صنایع آب بر پول آب را به قیمت تمام شده پرداخت کنند، مبالغی نیز به این صندوق آمده اما بخشی از آن را به عنوان خسارت داده اند که به عقیده من از صدقه نیز بدتر بوده است.
72 درصد غرامت کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی پرداخت شد 
لرستان| 277 نماینده مجلس خواستار حمایت از کشاورزان شدند 
تنها یک میلیارد از خسارات کشاورزان خراسان رضوی باقی مانده است 
موسوی لارگانی گفت: در 2 مرتبه کمک دولت به کشاورزان شهرستان فلاورجان کمک نشده که ظلمی در حق مردم این شهر و روستاهای آن است که راه ارتزاق آن ها از طریق کشاورزی است.

منبع: تابناک
برچسب ها: اصفهان ، کشاورزی ، حق آبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار