تابناک: در دوره های قبلی عنوان کارمند درجه دو و سه اذهان را به این سو برده بود که انتصاب مدیران در شهرداری یا از خارج از بدنه شهرداری و یا از میان کارمندانی که عنوان درجه یک را دریافت کرده بودند، صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 02 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، معمولا آمدن و رفتن ها در یک سازمان یا نهاد که عموما با واژه "تغییر" از آن یاد می شود با تغییرات ظاهری اندک در روال کاری آن سازمان یا نهاد و یا تنها تغییر مدیر آن واحد همراه می شود.

حال، گویی تغییر در مدیریت شهری اصفهان توانسته فضای حاکم در درون سازمان و ارتباطات بین سازمانی را تا حد زیادی با تحول روبرو سازد.

با آمدن جمالی نژاد و به ویژه انتصابات هفته اخیر وی در خصوص معاونت‌های مختلف شهرداری، بارقه های امید در دل کارکنان شهرداری که پیش از این انتظار ارتقا جایگاه سازمانی خود تا سطح مدیریت را نمی کشیدند، زده شده است.

با انتصاب مدیران کنونی و معاونت های شهرداری از بین کارمندان شهرداری در دوره جدید این تفکر در ذهن کارکنان شهرداری ایجاد شده است که فعالیت تخصصی در حوزه کاری می تواند آنها را تا رساندن به درجه مدیریتی در این سازمان ارتقا دهد.

در دوره های قبلی عنوان کارمند درجه دو و سه اذهان را به این سو برده بود که انتصاب مدیران در شهرداری یا از خارج از بدنه شهرداری و یا از میان کارمندانی که عنوان درجه یک را دریافت کرده بودند، صورت می گیرد.

اطلاق، عنوان درجه یک در حالی در شهرداری مرسوم شده بود که تنها افرادی که این عنوان را دریافت کرده بودند، امید به ارتقا در کار خود را داشتند و دیگر گروه های کاری، همت خود را به قدر عنوانی که به آنها نسبت داده شده بود، به کار می بستند و شاید یکی از دلایل نارضایتی ارباب رجوع در دوره های گذشته شهرداری هم همین موضوع بود.

جمالی نژاد، شهردار جوان اصفهان، از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته جو حاکم بر شهرداری اصفهان را متحول ساخته و با تزریق انگیزه، امید پیشرفت از حد یک مدیر میانی به مدیر ارشد را ایجاد نماید.

همچنین شهردار اصفهان، همراه با دیگر مجموعه شهرداری اصفهان تلاش دارد تا کاستی های دوره های قبل و برنامه های جدید دوره کنونی را با کار بیشتر به مرحله اجرا برساند و از همین رو، جمالی نژاد روزهای جمعه نیز از صبح تا شب در دفتر کار خود پذیرای گروه های مختلف مردمی و سازمانی است.

این نوع کار کردن که در دوره های قبل کمتر شاهد آن بودیم سبب شده تا دیدگاه‌ها و تعریف‌ها از یک مدیر ارشد در نگاه کارکنان و مردم تغییر کند، تغییری که شهر همواره چشم انتظار آن بود اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب نصف جهان، راه برای پیمودن بسیار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار