تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بکارگیری نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی که عاشق خدمت کردن هستند در پست‌هاي مديريتي لطف به این جوانان نيست بلکه وظیفه‌ای است که حیات شهرها وابسته به آن است.
کد خبر: ۶۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عدنان زادهوش امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره انتصابات اخیر شهردار اصفهان اظهار کرد: از شهردار برای انتصابات اخیر و انتخاب افراد شاخص و به ویژه افرادی که دیروز رقبای او براي تصدي‌گري پست شهردار بودند، تشکر و قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه لازم است از نیروهای مؤمن، جوان و پر انرژی در تمام موقعیت‌های شهرداری استفاده شود، افزود: چرخش نیروها به تنهایی مشکل شهر را برطرف نمی‌کند و برای رشد و پیشرفت سریع شهر اصفهان کافی نیست.

این عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با بیان اینکه شهر احتیاج به جان تازه دارد، خاطر نشان کرد: بکارگیری نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی که عاشق خدمت کردن هستند در پست‌هاي مديريتي لطف به این جوانان نيست بلکه وظیفه‌ای است که حیات شهرها وابسته به آن است.

زادهوش گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد مدیریتی جهادی و انقلابی برای ایجاد تحولی بزرگ در سطح شهر اصفهان باشیم.

تکلیف مغازه‌های میدان امام علی (ع) مشخص شود

هم چنین، یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم تهیه برنامه پنج ساله اصفهان، اظهار کرد: لازم است هر چه سریع‌تر با حضور کارشناسان خبره و کمیسیون‌های مختلف برنامه پنج ساله شهر اصفهان تدوين شود.

کریم داوودی با بیان اینکه در تهیه برنامه پنج ساله اصفهان ارزیابی شورای شهر از برنامه 5 ساله گذشته و بررسی نقاط ضعف و مثبت و ارائه آن شهرداری لازم است، افزود: ارائه شاخص کمی می‌تواند در تحلیل و ارزیابی سالهای آینده مفید واقع شود.

وی اضافه کرد: در تهیه برنامه پنج ساله تعدد وظایف را محدودتر کنیم و به مسئله حمل و نقل عمومی نگاه جدیدتری داشته باشیم.

این عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان خاطر نشان کرد: در فضای سیاسی و ارتباطات جدید کشور باید برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و شرکت‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

داوودی با اشاره اینکه پروژه‌های بزرگ عمرانی نیازمند برنامه‌ریزی براي بهره برداری هستند، گفت: برای نمونه مغازه‌هاي میدان امام علی (ع) هنوز به بهره‌برداري نرسيده و لازم است از نقطه نظرات مشاوران براي بهره‌برداري هرچه سريع تر از اين واحدهاي تجاري استفاده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار