کاوه رضایی:
تابناک: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: صحنه‌ای که داور پنالتی روي من اعلام نکرد می‌توانست برای ما پیروزی بخش باشد، در آن صحنه قبل مدافع سپاهان توپ را در ۱۸ قدم زدم و پس از آن برخورد داشتیم و به نظرم پنالتی بود، اما نظر کارشناسان در این رابطه مهم است.
کد خبر: ۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 22 February 2015

كاوه رضايي در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و دو تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند، اظهارکرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که توانستم خوب بازی کنم. امیدوارم روند رو به رشد خود را در بازی های آینده ادامه دهیم و در بازی‌های آینده امتیاز از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه داور می‌توانست برای ذوب‌آهن پنالتی بگیرد، خاطرنشان‌کرد: صحنه‌ای که داور پنالتی اعلام نکرد می‌توانست برای ما پیروزی بخش باشد، در آن صحنه من قبل مدافع سپاهان توپ را در ۱۸ قدم زدم و پس از آن برخورد داشتیم و به نظرم پنالتی بود، اما نظر کارشناسان در این رابطه مهم است.

همچنین اکبر ایمانی هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب آهن به خبرنگار ايسنا، گفت: انگیزه زیادی داشتم که مقابل سپاهان بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارم. خدارا شاکرم که توانستم در این بازی گلزنی کنم و به خودم گفته بودم که باید گل بزنم، زیرا سپاهان تیم سابق من بود و به همین دلیل انگیزه بیشتری داشتم.

وی با اشاره به اینکه با سپاهان خاطرات خوبی داشته است، افزود: کرانچار به من اعتقادی نداشت و به من میدان نمی‌داد که به همین دلیل از این تیم جدا شدم.

ایمانی با بیان اینکه دیدار داربی شرایط خاص خود را دارد، تصریح‌کرد: بازی بعدی ما در خانه است و اگر به پیروزی برسیم به صدر جدول نزدیک تر می‌شویم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار