رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خواستار شد/
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است اهمیت جایگاه قرآن در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها را بررسی و حاکمیت قرآن را در اصول مدیریتی اجرا کنیم.
کد خبر: ۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 23 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اصغر آذربایجانی در سلسله نشست‌های نبض فرهنگی شهر اظهار کرد: مجموعه برنامه‌ها و سلسله نشست‌ها باید با نگاه نخبگان بررسی و به‌ عنوان رفع آسیب‌ها مورد بررسی قرار گیرد و نگاه کارشناسی مشکلات را از سه منظر برنامه محور، موضوع محور و دستگاه محور بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه باید اهمیت جایگاه قرآن و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها بررسی کنیم و حاکمیت قرآن را در اصول مدیریتی اجرا کنیم تصریح کرد: اگر بخواهیم نگاه جمع انگیز به گسترهٔ فرهنگی داشته باشیم باید جامعه قرآنی داشته باشیم.

آذربایجانی در ادامه بر لزوم حاکمیت قرآن در سیاست‌گذاری شهری و ساختار سازی در سطح شهر تأکید کرد و با اشاره به اینکه اصفهان درزمینهٔ مباحث قرآنی و سازمان‌دهی قرآنی سالم است، افزود: طی پنج جلسه اجراشده با حضور صداوسیما، شهرداری، سازمان فرهنگی اسلامی، قرآن و عترت و کارشناسان اصلی برای اینکه بتوانیم به گام اساسی برداریم فعالیت‌هایی در حوزه قرآنی صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توجه شورای اسلامی شهر به تقویت فعالیت‌های قرآنی در اصفهان یادآور شد: شورای شهر باید فعالیت‌های خود را طبق راهکارهای کارشناسی که ارائه می‌شود انجام دهد.

وی با اشاره به‌ ضرورت توجه به رفع آسیب‌های این حوزه ادامه داد: لازم است یک کار مشارکتی از سوی مؤسسات برای رفع آسیب‌ها صورت گیرد.

آذربایجانی با اشاره به اینکه رفع آسیب‌ها باید بر اساس کار نخبگان انجام گیرد، افزود: شورای عالی قرآن به جاست بر اساس نظرات آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام‌ جمعه اصفهان تشکیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار