فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
تابناک: فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اعلام كرد: اعضاي باندي كه اقدام به سرقت يك دستگاه تريلر با 15 تن ورق آهن كرده بودند در عمليات ويژه ماموران پليس مركز استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۶۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 21 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ حسن ياردوستي گفت: در راستاي تشديد اقدامات پيشگيري از سرقت و مقابله با سارقان، مأموران يكي از كلانتري هاي فرماندهي انتظامي اصفهان هنگام گشت زني هاي خود در سطح حوزه، يك دستگاه تريلر مسروقه را كه بدون صاحب رها شده بود، كشف كردند.

وي افزود: با پيگيري هاي صورت گرفته مشخص شد، تريلر مذكور با 15 تن بار ورق آهن توسط تعدادي سارق از شهرستان خميني شهر استان اصفهان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات خاص پليسي از وجود محموله مسروقه در يكي از محله هاي شهر اصفهان اطلاع حاصل كرده و با هماهنگي مقام قضايي جهت بررسي بيشتر به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسن ياردوستي خاطرنشان كرد: ماموران وارد پاتوق سارقان شده و پس از شناسايي سارقان ورق هاي آهني در عملياتي ضربتي هر سه نفر را دستگير كردند.

رييس پليس مركز استان اصفهان با بيان اينكه در بازرسي از محل، اموال مسروقه شامل 15 تن بار آهن كشف شد، گفت: در اين خصوص، تحقيقات از متهمان انجام شد و آنان به جرم خود مبني بر سرقت آهن آلات مذکور از شهرستان خميني شهر اعتراف و عنوان كردند که با همدستي يكديگر اقدام به سرقت مي کنند.

وي خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار