مدير شهرسازي و معماري اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان گفت: به عنوان نخستین كلانشهر، سند پهنه بندي حريم شهر اصفهان در كشور به تصويب شورايعالي شهرسازي و معماري رسيد.
کد خبر: ۶۲۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 02 July 2018
به گزارش تابناک : محمد بناييان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر از 107 شهر در سطح استان، طرح جامع 96 شهر ابلاغ، 15 شهر در مرحله بررسي و تصويب در مراجع ذيصلاح است.
 
وي در خصوص طرح تفصيلي شهرها، افزود: طرح تفصيلي سه شهر ابلاغ، 23 شهر در مرحله بررسي و تصويب در مراجع ذيصلاح و 14 شهر در مرحله برگزاري مناقصه برای انتخاب مشاور تهيه كننده طرح هاي تفصيلي و انجام مراحل انعقاد قرارداد است.
 
مدير شهرسازي و معماري اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان اظهار کرد: 58 مصوبه گردشگري و احداث هتل، 35 مصوبه گردشگري داخل و خارج حريم، 35 مصوبه مجتمع خدمات رفاهي و بيش از 200 مورد تكميل پرونده و حدود 100 مورد مصوبه برای احداث نيروگاه هاي خورشيدي اخذ شده است.
 
وي خاطرنشان کرد: در اين حوزه 30 شهر استان در مرحله عقد تفاهم نامه همكاري با شهرداري ها برای مشاركت در فرآيند تهيه طرح هاي تفصيلي است و در اين راستا تفاهم نامه كلانشهر اصفهان با مشاركت استانداري، شهرداري و شوراي شهر منعقد شده است .
 
بناییان  افزود: در بخش شهرسازي و معماري سند پهنه بندي حريم شهر اصفهان به عنوان نخستین كلانشهر كشور به تصويب شورايعالي شهرسازي و معماري رسيده و تمام مراحل قانوني مصوبات استاني تا ابلاغ شورايعالي پروژه عظيم گل نرگس كه در اختيار ارتش جمهوري اسلامي بوده طي شده است.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار