تابناک: فرماندار اردستان در استان اصفهان از آبرسانی به 70 روستای این شهرستان با تانکر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 14 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بهرام خواجه سعیدی روز دوشنبه در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر اردستان اظهار داشت: در بحث گردشگری دغدغه هایی برای مسوولان وجود دارد، اما نباید این امر مانع از ورود گردشگر به شهرستان شود.

وی با تاکید بر گسترش صنعت توریسم اردستان افزود: مسوولان ضمن حمایت از خصوصی باید تلاش کنند بخش خصوصی حضور فعال تری در زمینه توسعه گردشگری داشته باشد.

فرماندار اردستان با اشاره و توجه به تعطیلات تابستان و عید سعید فطر و ورود مسافر به شهرستان بویژه در روستاها به لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: ما با بحران آب در شهرستان مواجه هستیم و کیفیت آب موجود نیز دچار مشکل است و می طلبد همگان به این مهم توجه داشته باشند.

خواجه سعیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 70 روستای شهرستان بوسیله تانکر آبرسانی می شود که هر روز در حال افزایش است.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اردستان نیز در این نشست افزود: در تعطیلات نوروز روزانه حدود 700 نفر اسکان و 250 نفر بازدید کننده از اماکن تاریخی و مذهبی در شهرستان داشتیم.

محمدرضا صدوقی اظهار داشت: بخش خصوصی مقدمات برپایی جشنواره صدای زواره در بحث کویر نوردی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری را فراهم ساخته است.

شهرستان اردستان در 110 کیلومتری شمال اصفهان، چهار هزار اثر باستانی و محوطه شناسائی شده و 78 اثر شاخص ثبت شده در فهرست آثار ملی دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار