تابناک: انتشار تمبر طلا ،آن هم به منتسب به امامی که رهبر مستضعفان نه تنها در ایران بلکه در دنیا به شمار می‌رفت و در ذهن ما مردم تصویری ساده زیست از امام (ره) همواره پدیدار می‌شود، چه ضرورتی می‌تواند داشته باشد؟.
کد خبر: ۵۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 07 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بعد از انتشار خبرها و نظراتی در خصوص ساخت و ساز در حرم امام خمینی (ره) که انتقاد بسیاری را در کشور برانگیخته بود، حال در اصفهان خبر از انتشار تمبر طلای امام خمینی (ره) به گوش می رسد!

خبری که در وهله نخست خواننده را به این تفکر وامیدارد که انتشار تمبر طلا از سوی اداره پست،آن هم به منتسب به امامی که رهبر مستضعفان نه تنها در ایران بلکه در دنیا به شمار می رفت و در ذهن ما مردم تصویری از ساده زیستی امام (ره) همواره پدیدار می‌شود، چه ضرورتی می تواند داشته باشد؟.

آیا این امر را می توانیم احترام به امام و آرمان‌های ایشان بدانیم یا بها دادن به خواسته‌های خود آن هم پشت میز مدیریت؟!.

گرچه این کار شاید در نظر مجریان آن نوعی برجسته کردن شخصیت امام (ره) به شمار برود اما قطعا شنیدن خبر آن از سوی مردم، استنباطی دیگر از صرف بودجه بیت المال برای این کار را آن هم با نام مقدس امام(ره) به ذهن متبادر خواهد ساخت.

به گفته رجالی، مدیرکل پست استان اصفهان این تمبر در دو جنس طلا و نقره طراحی شده است و قرار است از سوی 200 نفر خریداری شود.

آیا این اقدام آن هم با استفاده از نام امام خمینی (ره)، باعث نخواهد شد تنها خریداران این تمبر، از این فرصت برای طرح نام خود در قالب خرید یک تمبر منحصر به فرد، سوءاستفاده نمایند و در این بین، افکار عمومی هنوز دنبال پاسخ این سوال باشد که اگر امام خمینی اکنون در بین ما بود، خود به انجام این کار رضایت می داد؟!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار