کشمیری خبر داد:
تابناک: رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ازطراحی وساخت فیلترهای فلزی تصفیه کننده هوای ورودی به ایستگاه‌های موبایل ازجنس فولاد ضدزنگ توسط شرکت پروشات فیلتر،از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مهدی کشمیری با اعلام این خبر اظهار داشت: نمونه اولیه این فیلتر در سال ۱۳۸۹ توسط شرکت ارتباطات سیار تست میدانی شد و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: واحد تحقیق و توسعه پروشات فیلتر در پی پیاده سازی آزمایشگاه تخصصی تست فیلتر، بر اساس استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی، مشکلات این فیلترها را مشخص و تلاش در رفع آن‌ها کرد.

مدیر عامل پروشات فیلتر نیز با بیان اینکه فیلترهای قبلی سیستم‌های BTS به صورت کیسه‌ای ساخته شده و از تامین کنندگان خارجی خریداری می‌شد و پس از پایان دوره مصرف لازم بود دور انداخته و تعویض می‌شد، ادامه داد: در چند سال گذشته با تلاش متخصصان این شرکت، طرحی جهت بهبود در استفاده از این فیلترها ارایه شد.

نصیر صفاری هدف از ابداع این طرح را جایگزینی فیلتری با قابلیت شستشو، سهولت در نصب، راندمان مناسب، عبور دهی هوای مورد نظر و بومی سازی آن عنوان کرد و افزود: فیلتر هوای ورودی ایستگاه‌های Outdoor BTS که وظیفه پالایش هوای داخل اتاقک، حاوی تجهیزات مخابراتی را دارند، با راندمانی برابر حداقل ۸۵ درصد در برابر ذرات اتمسفریک، از این تجهیزات محافظت می‌کند.

وی اضافه کرد: نمونه‌های جعلی تولید شده این فیلتر با کیفیت بسیار پایین تولید و عرضه شده که به دلیل انتخاب نامناسب موارد مورد استفاده و عبور دهی بیش از اندازه هوا و باز بودن منافذ، این فیلتر نمی‌تواند در هیچ کدام از بازه‌های استاندارد آزمایش شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار