تابناک: تکذیب مسئولان انتظامی در حالی در این زمینه ادامه دارد و از بیان جزئیات و پیشرفت‌های این پرونده امتناع میکنند که استاندار اصفهان برخلاف این رویه درگفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها از دستگیری یک مظنون خبر داده است.
کد خبر: ۵۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 24 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پرونده اسیدپاشی‌های اصفهان در سال گذشته حالا بعد از گذشت حدود 9 ماه گویی این پرونده به مرحله نتیجه رسیده است.

گرچه علیزاده وکیل این پرونده از دستگیری یک مظنون که به احتمال قوی مجرم این پرونده باشد، خبر می دهد اما مسئولان نیروی انتظامی استان در مصاحبه های متعدد خود با رسانه ها از رد این موضوع خبر می دهند.

مسئولان انتظامی استان اصرار دارند که هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده است اما پیگیری ها در زمینه این پرونده ادامه دارد.

تکذیب مسئولان انتظامی استان در حالی در این زمینه ادامه دارد و نیروی انتظامی از بیان جزئیات و پیشرفت‌های این پرونده امتناع می کند که استاندار اصفهان بر خلاف این رویه در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها از دستگیری یک مظنون در رابطه با این پرونده خبر داده است.

استاندار اصفهان افزود: در حال حاضر تعدادی مظنون در خصوص این پرونده در بازداشت هستند که نسبت به یکی از آنها ظن قوی‌تری وجود دارد.

با این حال وی اظهار داشته که باید اطلاعات بیشتر در مورد این پرونده محرمانه باقی بماند.
زرگرپور البته گفته که این مظنون به درجه اتهام نرسیده است.

با این وجود و با صحبت هایی که وکیل این پرونده در هفته گذشته با خبرنگاران داشت؛ گویی فرد دستگیر شده شباهت های زیادی با سرنخ های پلیس در رابطه با فرد اسیدپاش دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار