نماینده مردم لنجان در مجلس خواستار شد
تابناک: نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان لنجان از نیازهای مبرم بیمه‌شدگان این شهرستان به خدمات تشخیصی و درمانی فوق تخصصی است.
کد خبر: ۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 19 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، مجید منصوری عصر پنج‌شنبه در بازدید از درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان لنجان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته توانست در حوزه سلامت عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد چراکه کار در حوزه سلامت را در خلوت سیاسی آغاز کرد که این امر سبب شد امروز شاهد نشاط، شادابی و رضایتمندی مردم در کشور و شهرستان لنجان باشیم.

وی افزود: گلایه‌مندی مردم در شهرستان لنجان از نبود بیمارستان تأمین اجتماعی با رویکرد خدمات فوق تخصصی جراحی در این شهرستان بوده و این در حالی است که شهرستان لنجان از نظر درآمد، دومین شهرستان در استان اصفهان به حساب می‌آید.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث یک بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان از نیازهای مبرم بیمه‌شدگان شهرستان لنجان به خدمات تشخیصی و درمانی فوق تخصصی است و آمادگی جهت واگذاری زمین و کمک برای ساخت یک بیمارستان 32 یا 64 تخته نیز وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل نبود مراکز درمانی و زیرساختی در مسکن مهر فولادشهر اضافه کرد: با راه‌اندازی 32 هزار واحد مسکونی در مسکن مهر فولادشهر، شهروندان با مشکلات فراوانی در حوزه سلامت و درمان روبرو می‌شوند که باید ساخت بیمارستان و تجهیز آن در دستور کار قرار گیرد.

منصوری ادامه داد: از طرفی درمانگاهی در مسکن مهر وجود دارد که نیازمند نیرو و تجهیزات بوده و ساخت اتاق عمل در این درمانگاه بسیار حائز اهمیت است، بنابراین اگر بیمارستانی در مسکن مهر ساخته شود سرریز بیمارستان فولادشهر را نیز می‌تواند پوشش دهد.

وی عنوان کرد: رضایتمندی مردم، وحدت ملی و استحکام دولت و نظام را به همراه دارد، بنابراین پاسخگویی به نیاز مردم امری ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار