عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار آتی اصفهان باید صاحب دیدگاه، ایده و ایدئولوژی شهری باشد و رویه مبارزه با فساد را داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 13 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عدنان‌ زادهوش پیش از ظهر امروز در نودمین جلسه علنی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر اینکه مردم باید در این ماه به تغذیه خود در این ماه توجه ویژه داشته باشند، اظهار داشت: در این راستا باید یادآور شوم که برخی از افراد بیمار بدون هر گونه دستور پزشکی اقدام به گرفتن روزه می‌کنند که این امر به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به مطلب عنوان شده از سوی یکی از خبرنگاران در نشست خبری رئیس شورای شهر اصفهان در خصوص استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای استفاده از نظرات نخبگان فرهنگی برای معرفی شهردار نیز گفت: این اقدام بنده در راستای ماده ۶۲ آئین نامه داخلی شورای شهر اصفهان بوده که بر اساس آن می‌توان از ظرفیت صاحب ‌نظران و واجدان شرایط برای تصدی مقام شهرداری استفاده کرد.

استاندار گزینه خود برای شهرداری را در مسیر معمول معرفی کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه در خصوص برخی از مطالب درج شده در رسانه‌ها از استاندار اصفهان مبنی بر اینکه وی شخص مورد نظر خود برای معرفی گزینه برای انتخاب شهردار را در آخرین مراحل به شورا معرفی می‌کند ،گفت: در این راستا از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم شخص موردنظر خود را به شورای شهر اصفهان معرفی تا انتخاب شهردار در مسیر معمول حرکت کند و شائبه کارشکنی وی در مورد صدورحکم فردی غیر از کاندیدای مورد نظر استاندار را از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار اصفهان باید مطابق با شرایط و صفات قانونی تعیین شده و ولایت پذیر باشد، افزود: شهردار اصفهان باید صاحب دیدگاه، ایده و ایدئولوژی شهری باشد و رویه مبارزه با فساد را داشته باشد.

زادهوش اضافه کرد: شهردار اصفهان باید تمام ساکنان مرز جغرافیایی شهر را شهروند اصفهانی دانسته و فارغ از ثروت، نژاد، رنگ و موارد دیگر خدمت‌گذار آنها باشد.

شفاف سازی مالی اولویت نخست شهردار اصفهان باشد

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهردار اصفهان باید توجه ویژه به مناطق محروم داشته باشد، ادامه داد: شهرداری باید با پول حلال دریافت شده از مردم اداره شود و به هر روشی اقدام به کسب درآمد نکند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان شفاف‌سازی در تمام عرصه‌های فعالیتی را از مهم‌ترین شاخصه‌های نخست شهردار اصفهان دانست و اضافه کرد: از این رو شفاف سازی در دریافت هزینه‌‌ها از مردم به دلیل شفافیت قانون در این زمینه باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار اصفهان باید دغدغه فرهنگی داشته باشد، ابراز داشت: همچنین شفاف سازی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شهرداری اصفهان نیز باید مورد توجه شهردار این شهر باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار