فرماندار:
تابناک: معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این خطه را امتیازی ویژه دانست که این موقعیت، قابلیت تبدیل شدن به بندر خشک را برای این منطقه فراهم می سازد.
کد خبر: ۴۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ابوالفضل صدراییه در نشست خبری با اصحاب رسانه، آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان را فرصتی برای استفاده از ظرفیت های نهفته این منطقه دانست.

وی با اشاره به مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی و شرکت ایمیدرو به عنوان متولی ایجاد منطقه اقتصادی کاشان افزود: منطقه ویژه اقتصادی باید دارای برنامه جامع باشد که اینک با انجام برنامه های مطالعاتی و حضور مشاور این منطقه وارد فاز اجرایی خواهد شد..

وی جذب سرمایه گذار برای ایجاد زیرساخت های منطقه را ضروری دانست و گفت: فاصله 130 کیلومتری این منطقه تا تهران، واقع شدن صنایع مهم کشور در نزدیکی این منطقه، مجاورت شهرهای بزرگ، اتصال به بزرگراههای اصلی کشور، دسترسی به راه آهن سراسری، وجود انرژی، نیروی انسانی و نزدیکی به مراکز سیاسی، اقتصادی و تجاری کشور از جمله مزایای منطقه ویژه اقتصادی کاشان است.

به گفته وی برای منطقه ویژه اقتصادی کاشان زمینی به مساحت یکهزار و 500 هکتار درنظر گرفته شده که از این مقدار یکهزار و 344 هکتار آن به منظور تشویق سرمایه گذار به تملک ایمیدرو درآمده است.

منطقه ویژه اقتصادی کاشان در 30 کیلومتری کاشان در حوالی شهر مشکات در بزرگراه کاشان - قم - تهران واقع شده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار