تابناک: معاون اطلاعات و عمليات ستاد كل نيروهای مسلح كشور گفت: ما ايمان داريم هر قدمی كه برای اين انقلاب برمی داريم در راستای استقرار حكومت امام عصر (ع‍ج) است.
کد خبر: ۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 13 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار سرتیپ علی شادمانی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه كه پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر كشور در شهرستان گلپایگان با حضور اقشار مختلف مردم از میدان ۱۷ شهریور آغاز و با شعارهای "الله اكبر"، "مرگ بر امریكا"، "مرگ بر اسرائیل" و "محمد رسول الله" جمعیت بی شمار شركت كنندگان تا میدان فردوسی ادامه داشت، با بیان اینكه تحولات كشورها در بعضی حوادث به عنوان نقطه عطف آن كشور محسوب می شود، اظهار داشت: در تاریخ سیاسی ما كه چندین هزار سال قدمت دارد هیچ حادثه، تحول و اتفاقی همچون بروز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر دین، عزت، شرف، گفتار و رفتار ما تأثیرگذار نبوده است.

وی افزود: به فرموده بزرگان، انقلاب اسلامی ایران، اسلام مرده، بی خاصیت و امریكایی كه دستاوردهای صهیونیست و دشمنان غربی بود را كنار زد و به جای آن اسلام ناب، مترقی، آگاهی بخش، عزت آور و امنیت مدار را به ارمغان آورد.

معاون اطلاعات و عملیات ستاد كل نیروهای مسلح كشور با اذعان به اینكه خالق و معمار این انقلاب رهبر كبیر آن امام راحل بودند كه با رهبری مدبرانه شان دینی كه هیچ خاصیت نداشت را بازسازی و دین مترقی را حاكم كردند، افزود: ثمره بروز انقلاب اسلامی روی كار آمدن دولت انقلابی، برقراری ارزش ها و ولایت فقیه به عنوان عنصری مترقی و نجات بخش در كشور شد.

سردار شادمانی با اشاره به اینكه در دنیا ۱۳۰ كشور ابرقدرت كه دارای قدرت نظامی برتر هستند، تصریح كرد: این كشورها به تنهایی قادر به برقراری امنیت خود نیستند، جز ایران اسلامی كه با تكیه بر قدرت اسلام، رهبری و روحیه مردمی بدون اتكا به قدرت های خارجی محكم و برقرار انواع توطئه های داخلی اعم از كودتا، جنگ های داخلی و توطئه های تروریستی را خنثی كرد.

وی با تأكید بر اینكه نظام اسلامی با تكیه بر قدرت رهبری، ایدئولوژی و روحیه مردمی دارای یك قدرت دفاعی و امنیتی در دنیا شد، خاطرنشان كرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با تكیه بر این قدرت خود تبدیل به یك الگو برای دیگر كشورهای جهان شده و این امر سبب به خشم آمدن كشورهای غربی و صهیونیسم غاصب شد.

معاون اطلاعات و عملیات ستاد كل نیروهای مسلح كشور با اشاره به اینكه امریكای جنایتكار و انگلیس نامرد با ایجاد سرفصل جدیدی در فضای بیداری در كشورهای اسلامی به ایجاد یك قدرت اسلامی تقلبی و دروغ به نام داعش پرداختند كه به موازات نظام جمهوری اسلامی در دنیا مطرح كنند و با هدف انحراف بیداری اسلامی و نشان دادن اسلام با چهره خشونت و تروریستی قصد ضربه به اسلام را کردند.

سردار شادمانی با بیان اینكه امام راستگو و صادق ما حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را سرآغاز نهضت جهانی بقیه الله نامیدند، افزود: ما ایمان داریم هر قدمی كه برای این انقلاب برمی داریم در راستای استقرار حكومت امام عصر (ع‍ج) است، اگر همه سختی ها و ناملایمات را تحمل می كنیم به لحاظ عهدی است كه در مقابل طاغوت و طاغوتیان و با نظام ارزشی و الهی رسول اكرم (ص) بسته ایم.

وی با اشاره به اینكه امریكای جهانخوار چهار بار طرح عملیاتی حمله به ایران را آماده كرده بود، اظهار كرد: امریكایی ها در محاسبات خود در حمله به ایران اسلامی به این نتیجه دست یافتند كه به كشور ایران اسلامی نمی توان ضربه زد، ایران كشوری قدرتمند در دنیا شناخته شده است.

معاون اطلاعات و عملیات ستاد كل نیروهای مسلح كشور در پایان ضمن تقدیر از حضور باشكوه مردم شهرستان گلپایگان در جریانات انقلاب و راهپیمایی های مهم ۲۲ بهمن بیان داشت: امروز ابرقدرت ها به ویژه امریكا و اسرائیل غاصب به قصد ستون فقرات این كشور یعنی جوانان برنامه ریزی كرده اند، لذا به شما مردم می گویم مواظب جوانان تان باشید و شما ای جوانان با آگاهی و بصیرت چشم بر لبهای مبارك رهبری معظم بدوزید و از با تجربه ها كه ریش برای این انقلاب سفید كرده اند، حرف بیاموزید، ما راهی را پیش رو داریم كه به حكومت امام عصر (عج) منتهی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار