نشست فیلم سینمایی «قهرمان کوچک» با حضور عوامل این فیلم؛ بیتا منصوری به تهیه کننده، حسین قناعت نویسنده و کارگردان، پرویز امیری مجری طرح، عرفان برزین بازیگر خردسال فیلم و رضا درستکار مجری کارشناس مراسم و اهالی رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 05 July 2017

به گزارش تابناک اصفهان، حسین قناعت در نشست خبری فیلم قهرمانان کوچک با اصحاب رسانه اظهارداشت: خوشبختانه در چند روز اخیر به این فیلم توجه بسیاری شده و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان کودک و نوجوان قرار گرفته است.

روایت متفاوت سازندگان اولین فیلم کمدی رزمی سینمای ایران از
وی با بیان اینکه فیلم قهرمانان کوچک اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک است، مطرح کرد:پس از پیشنهاد فیلمنامه به من ترس بسیاری از شعاری شدن فیلم داشتم که با مضامین رزمی فیلم با توجه به جذابیت های ورزشی از این موضوع جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به دغدغه شکل دهنده این فیلم سعی کردم در قالب یک سرگرمی جذاب برای کودکان مفاهیم مهمی همچون تولید ملی و توجه به اسطوره های وطنی را منتقل سازم.

این کارگردان سینما مطرح کرد: وقتی ایده ساخت این فیلم به من داده شد به دلیل وجود همین شعارها ابتدا تمایل نشان ندادم ولی بعد که تحقیق کردم و تبعات قاچاق کالا را مخصوصا بر روی زندگی یک کودک ۶ ساله دیدم تحت تاثیر قرار گرفته و احساس وظیفه کردم که این فیلم را بسازم.

قناعت گفت: این فیلم اگر بحث تولید ملی دارد و این حس را ایجاد می کند که سفارشی بوده باید بگویم اصلا اینگونه نیست و کاملا با سرمایه شخصی ساخته شده است. افتخارم این است که برای بچه های ایرانی کار می کنم و این فیلم را به سفارش یک کودک ۶ ساله نوشتم نه هیچ گونه نهادی.


پرویز امیری مجری طرح نیز در بخش دیگر این نشست عنوان کرد: این فیلم یک دغدغه بوده و از آنجایی که من چند سالی است در تلویزیون تهیه کنندگی می کنم ولی تهیه کنندگی سینما نکردم به سراغ آقای قناعت و خانم منصوری رفتم و با همراهی هم کار پیش رفت. باید بگویم درزمینه ورود به این موضوعات کمی سینماگران ترس دارند که اگر این ترس را کنار بگذارند اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.


بیتا منصوری درباره تهیه کنندگی ای این اثر گفت: قرار بود در ابتدا آقای امیری که مجری طرح هستند تهیه کنندگی این فیلم را داشته باشند ولی این امر محقق نشد و من به عنوان تهیه کننده کار حضور پیدا کردم.من خیلی تلاش کردم که برای این فیلم سرمایه جذب کنم و کمکی به پروژه شود ولی هیچ کمکی صورت نگرفت. من وام ۴۰۰ میلیونی فارابی را تقاضا نکردم ولی یک وام ۵۰ میلیونی خواستم که به پروژه تزریق شود تا اثر بهتر شود ولی هیچ اتفاقی صورت نگرفت.

این تهیه کننده درباره زمان اکران فیلم و بودجه ای که صرف آن شد، بیان کرد: در کمتر از سه ماه مانده فیلم به اکران می رسد و در مورد بودجه ای که صرف کار شد نیز باید بگویم فیلم با حداقل بودجه ساخته شد و ما سعی کردیم این مسئله آسیبی به کار وارد نکندو در هنگام نمایش فیلم بسیار شگفت زده شدم از استقبالی که صورت گرفت و البته شنیدم این استقبال نسبت به تمامی آثار سینمای کودک در جشنواره امسل صورت گرفته که این جای خوشحالی دارد و اتفاق مبارکی است.

حیدریان در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون حمایت دولت از فیلم هایی با محتوای فرهنگی و ملی مانند قهرمانان کوچک گفت: باید از سینمای کودک و نوجوان حمایت کرد و امید واریم بتوانیم با همکاری هم این اتفاق را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار