رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان :
تابناک: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: طبق آخرین آمار تعداد مراجعات برای جراحی های زیبایی در اصفهان به یک چهارم زمان قبل از اجرای طرح تحول سلامت رسیده است.
کد خبر: ۴۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 09 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، فریدون عابدینی با اشاره به اینکه در حال حاضر آمار جراحی زیبایی در اصفهان نسبت به زمان قبل از اجرای طرح تحول سلامت کاهش چشمگیری داشته است، افزود: براساس آخرین آمار به دست آمده تعداد مراجعات به یک چهارم زمان قبل از اجرای طرح رسیده است.

وی افزود: نظارت و جلوگیری از دریافت زیر میزی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در این رابطه بوده و باید یادآور شوم که بیشتر اعمال جراحی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان ترمیمی است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون گزارش مدونی در خصوص دریافت زیر میزی توسط پزشکان جراحی زیبایی در استان اصفهان ارایه نشده است، ادامه داد: این در حالی است که تعداد گزارشات شفاهی در این باره قابل توجه است ولی وقتی از مراجعه کنندگان درخواست شکایت کتبی می کنیم هیچ شخصی حاضر به انجام این کار نیست.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین ویرایش اعلام شده در خصوص تعرفه‌های جراحی زیبایی سهم بیمه‌ها دو برابر افزایش یافته است، افزود: برای مثال برای جراحی بینی برآورد هزینه‌ها ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که بخشی از آن را نیز بیمه پرداخت می‌کند.

عابدینی در ادامه در خصوص وضعیت تخت‌های‌ بیمارستانی در حوزه بیماران سوختگی استان اصفهان نیز ابراز داشت: در حال حاضر بیمارستان سوانح سوختگی استان اصفهان خدمات مورد نیاز را به بیماران ۱۵ استان کشور ارایه می‌دهد و این در حالی است که اگر در برخی از این استان‌ها در بیمارستان‌ها بخش سوانح سوختگی ایجاد شود هیچ کمبودی در استان اصفهان در این زمینه حس نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با احتساب نیاز دیگر استان‌‌های کشور در استان اصفهان نیاز به ۱۵ تخت آی. سی. یو داریم، افزود: البته این در حالی است که توزیع خدمات در بیمارستان‌های دیگر در حال اجرا است که این امر کاهش مراجعات به بیمارستان‌های تخصصی را نیز به دنیال خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار