سیدان:
تابناک:کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بر شهر اصفهان طی دو روز آینده بیشتر به صورت افزایش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، میترا سیدان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده بر روی استان است.

وی با بیان اینکه روند فعالیت بارشی این سامانه در شهر اصفهان تا امشب به صورت بارش خواهد بود، افزود: فعالیت سامانه بر شهر اصفهان طی دو روز آینده بیشتر به صورت افزایش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش به ویژه در بخش‌های غرب و ارتفاعات استان برای ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: این سامانه در روزهای جمعه و شنبه نیز در استان اصفهان فعال خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان به ورود سامانه ناپایدار جدیدی از روز یکشنبه به استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: این سامانه نیز بارش‌هایی را در سطح استان و به ویژه بخش‌های جنوب و شرق استان ایجاد خواهد کرد.

وی در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: در این بازه زمانی بیشتر بارش‌ها به صورت باران بوده که در این میان خوانسار با ۳۳.۹ میلیمتر بارش و فریدونشهر با ۲۹.۷ میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش‌های استان را به خود اختصاص داده‌اند.

سیدان در خصوص وضعیت دمایی شهر اصفهان نیز بیان داشت: دمای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت نسبت به امروز ۷ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اردستان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را گرم‌ترین و فریدونشهر با دمای ۳ درجه سانتی گراد زیر صفر را خنک‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار