نماینده مردم لنجان در مجلس:
تابناک: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‌ای است، گفت: پیشرفت‌های روزافزون عملی ایران اسلامی دلهره‌ای عظیم در دل استکبار ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، مجید منصوری امروز پیروزی انقلاب اسلامی و جاری شدن افکار ناب امام خمینی را سبب پیشرفت ایران دانست و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایشان بر خودکفایی و کمک‌رسانی به محرومان و مستضعفان تاکید فراوان داشتند به طوری که با تربیت نیروهای متخصص در همه رشته‌ها امروز در حوزه‌های مختلف شاهد دستاوردها و اقدامات فراوانی هستیم.

وی افزود: تحمل نظر مخالف، دینداری و دین‌باوری و درست اندیشیدن مهم‌ترین اهدافی بود که امام خمینی (ره) تاکید فراوانی بر آن داشت چرا که ایشان رسیدن به قله‌های پیشرفت را با تکیه نیروهای داخلی و پژوهش و تحقیق میسر می‌دانستند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تحریک افکار و توطئه‌های مختلف زمزمه اینکه اسلام با پیشرفت‌های علمی ناسازگار بوده و جلوی پیشرفت را می‌گیرد به میدان آمدند اما یکی از مواضع امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری به خوبی نشان داد که پیشرفت کشور در سایه اسلام و الگوپذیری از آن بوده است.

وی اضافه کرد: دشمنان وقتی در صحنه‌های مختلف با شکست مواجه شدند به تحریم علیه ایران اقدام روی آوردند اما تکیه به توان داخلی سبب این پیشرفت روزافزون کشور شد آن‌ هم در شرایطی که کشور تحت فشارهای اقتصادی و تحریم‌های مختلف قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیروزی از اندیشه ناب اسلامی سبب شده تا جمهوری اسلامی در اوج اقتدار در منطقه بایستد، بیان کرد: استکبار جهانی هر کاری که توانست برای مقابله با ایران انجام داد اما ایران اسلامی با تکیه به ولایت فقیه و نخبگان داخلی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و هر روز مقاوم‌تر و پویاتر از همیشه به حرکت خود ادامه داد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم چرا که بارها شاهد عهدشکنی آنها در مراحل مختلف بوده‌ایم چرا که دشمنان از ایستادگی ملت و پیشرفت روزافزون ایران هراسی فراوان دارند.

منصوری بازدید از مراکز نظامی را جزو خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‌ای دانست و عنوان کرد: برخلاف تعامل ما، غربی‌ها زیاده‌خواه بوده و می‌خواهند مسیر را به نفع خود تغییر دهند که البته تاکنون نتوانسته‌اند این مسیر را تغییر دهند چرا که تیم مذاکره‌کننده ما به اصول و خط قرمزهای نظام و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی‎» متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی ملت ایران را هدف قرار داده‌اند اما دشمن باید بداند که وحدت و همبستگی ملت و اقوام مختلف ایران اسلامی با توطئه و ترفندهای آنها دچار تزلزل نمی‌شود چرا که مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه همچون گذشته از انقلاب و آرمان‌های امام راحل حمایت خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار