رئیس بیمارستان‌های شهرضا خبر داد
تابناک: رئیس بیمارستان‌های شهرضا گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و رایگان شدن زایمان طبیعی هر ۳ ماه شاهد کاهش ۲.۵ درصدی عمل سزارین هستیم و در طول یک‌سال گذشته شاهد کاهش ۱۰ درصدی سزارین در شهرضا بوده‌ایم.
کد خبر: ۴۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرهاد مهری ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا، اظهار داشت: طرح یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) با افزودن 7 هزار متر فضای درمانی و 150 تخت بیمارستانی، بخش‌های قلب، داخلی مردان و زنان با حدود 90 تخت با آخرین استانداردهای روز ایران و دنیا می‌تواند آرزوی تجمیع بیمارستان‌های شهرستان را جامعه عمل بپوشاند.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت دولت و مشارکت خیران سلامت شهرستان در اسرع وقت ساخته و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت و رایگان شدن زایمان طبیعی هر سه ماه 2.5 درصد شاهد کاهش عمل سزارین هستیم و در طول یک‌سال گذشته شاهد کاهش 10 درصدی سزارین در شهرضا بوده‌ایم.

به گزارش تسنیم، مرکز پزشکی تخصصی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در سال 1370 نخستین کلنگ آن زده شده و پس از 16 سال در آبان ماه سال 1386 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در حال حاضر مرکز امیرالمؤمنین(ع) با 2 طبقه و به مساحت 57 هزار متر مربع است، با 140 تخت مصوب تاسیس شده و حداکثر 107 تخت آن در بخش های جراحی مردان،‌ جراحی زنان، اطفال، مامایی، لیبر، اتاق عمل، اورژانس ،ICU ، NICU فعال است.

حضور 97 پرسنل در کادر پرستاری، 98 پرسنل در سایر رده‌های پیرا پزشکی و 37 نفر کادر پزشکی تخصصی و عمومی، نیروی انسانی این مرکز را تشکیل می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار