سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد؛
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متأثر از سیل و آب گرفتگی اند.
کد خبر: ۴۲۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 07 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهنام سعیدی افزود: برای فردا دوشنبه 18 اردیبهشت ماه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی از استان‌ها مانند شرق لرستان، اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب یزد پیش‌بینی می‌شود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به هموطنان توصیه کرد: نکات ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند در مناطق کوهستانی و در مسیرهای مستعد سیلاب از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

سعیدی گفت: در مورد خطرات صاعقه نیز نکات ایمنی را رعایت کنند و از ایستادن روی تپه‌های بلند و یا زیر درختان بلند خودداری شود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شرایط جوی تا ساعت 9 صبح امروز بارش باران در کرمان و یزد گزارش شده و مجموعه اقدامات امدادرسانی در اثر وقوع سیل و آب گرفتگی نیز در 24 ساعت گذشته توسط عوامل امدادی انجام شده است.

سعیدی تصریح کرد: به 14 روستا و مناطق عشایر‌ نشین امدادرسانی شده، 20نفر اسکان اضطراری شده، دو نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند، تخلیه آب از 30 واحد مسکونی و یک خودرو گرفتار در مسیر سیلاب رهاسازی شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به طور کلی 450 نفر خدمات امدادرسانی را در 24 ساعت گذشته دریافت کرده‌اند و 14 تیم امداد و نجات همراه با مسئولان محلی و دستگا‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحران اقدامات لازم را ارائه کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار