تابناک: مسئول موسسه روضه القرآن شهرستان گلپایگان گفت: امیدواریم مسئولان برای مشکل فضای فیزیکی این موسسه مسکنی تجویز نکنند و راه درمانی فراهم شود.
کد خبر: ۴۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اعظم شاه محمدی اظهار کرد: موسسه فعالیت خود را در یک پیش دبستان آغاز کرد، اما با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت شرکت کنندگان قابل توجه بودند.

وی ادامه داد: از سال 89 تاکنون در مکان فعلی که یک زیرزمین و متعلق به مسجد میرزا ابوالحسن گلپایگان است، به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

مسئول موسسه روضه القرآن شهرستان گلپایگان گفت: برای شرکت در کلاس‌های موسسه متقاضی وجود دارد، اما از لحاظ امکانات نرم افزاری و فیزیکی دچار محدودیت هستیم.

شاه محمدی عامل موفقیت موسسه روضه القرٱن را در متمرکز بودن آن دانست و خاطر نشان کرد: توانسته‌ایم که مجوز سطح یک کشوری را بگیریم و از هفت موسسه برتر استان هستیم، همچنین توانسته‌ایم مربیانی را آماده به کار کنیم و به آموزش و پرورش، اوقاف و حوزه علمیه خواهران بفرستیم.

وی افزود: اگر مکان مناسبی داشته باشیم می‌توانیم علاوه بر برگزاری دوره‌های تربیت معلم، با حضور اساتید داور نیز پرورش دهیم.

مسئول موسسه روضه القرآن گلپایگان یادآور شد: امیدواریم که مسئولان دیگر برای مشکل فضای فیزیکی موسسه مسکنی تجویز نکنند و راه درمانی فراهم شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار