نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد؛
تابناک: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به صورت جدی پیگیر اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان است.
کد خبر: ۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 10 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد فیروزی پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از دبیرستان سمیه نطنز اظهار کرد: خوشبختانه همه ساله در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در راستای رفاه حال مردم کشور ایران هستیم.
وی افزود: از جمله ثمرات و برکات انقلاب اسلامی، توزیع متوازن اعتبارات و بودجه‌ها در سراسر کشور بوده و ساخت این پروژه‌های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش یکی از جمله هزاران پروژه عمرانی کشور است که امروز شاهد افتتاح دبیرستان سمیه نطنز هستیم.
نماینده مردم نطنز ،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه توجه دولت به بحث ساخت پروژه‌های آموزشی قابل توجه است اما با توجه به مشکلات اقتصادی نمی‌تواند تمام مدارس را نو‌سازی و یا باز‌سازی کند و می‌طلبد خیران در این زمینه پیش‌قدم شوند.
وی در زمینه پروژه دبیرستان سمیه نطنز گفت: حقیقتا این پروژه عظیم از جمله مدارسی بود که با مشکلات تحریم و اقتصادی کشور حدود 18ماه متوقف شده بود و با توجه آقای رئیسی مدیر سازمان نو‌سازی مدارس کشور و همکاران اداره کل نوسازی اصفهان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
فیروزی اضافه کرد: فراکسیون فرهنگیان مجلس به صورت جدی پیگیر اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان است و خوشبختانه شاهدیم که این اراده در دولت یازدهم هم شکل گرفته و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد وضعیت انگیزشی و رفاهی فرهنگیان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار