امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: امام جمعه موقت اصفهان گفت: از اینکه کارگاه‌های کوچک توسعه داده نمی‌شوند متاثر هستم، بسیاری از کارگاه‌های کوچک تعطیل شده و یا در حال تعطیل شدن هستند.
کد خبر: ۴۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی به معنی انجام تمام واجبات، مستحبات و ترک محرمات است، در این ماه شعبان دستور بسیار به استغفار داده شده و باید با این اعمال خودمان را به خدا نزدیک‌تر کنیم و خود را تهذیب، تزکیه و تطهیر کنیم.

وی پیرامون مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده افزود: روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نام‌گذاری شده و جوانان کشور باید همانند 8 سال دفاع مقدس الگوی خود را حضرت علی اکبر(ع) قرار داده و خواهران نیز حضرت زهرا(س) را اگوی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند 
شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات تصریح کرد: دخانیات بلای خانمان سوز و دریچه‌ای برای اعتیاد است، چرا دولت اسلامی اجازه ورود این سم خطرناک را به کشور می‌دهد، باید با قاطعیت جلوی آن را گرفته و یا حداقل از ورود سیگارهای خارجی با آن شکل‌های زیبا و فریبنده جلوگیری کرد.

وی با اشاره به سالگرد آزاده سید علی اکبر ابوترابی خاطرنشان کرد: این مرد قهرمان، سال‌ها در زندان‌های مخوف صدام، سنگ صبور آزادگان بود.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: اگر این سربازان نبودند به جرات می‌توان گفت که دشمن نمی‌گذاشت این مملکت آرام بماند، سربازان گمنام امام زمان(عج) در شرق، غرب، شمال و جنوب مثل فرشتگان حاضر بوده و از همه چیز مطلع‌ هستند.

وی افزود: گرفتن ریگی و نشاندن هواپیمای حامل وی در خاک کشور شبیه به یک معجزه بود که نیروی انتظامی، نیروهای مسلح و به‌ویژه اطلاعات در این حرکت عظیم توانستند دنیا را در حیرت فرو برند، اینها اسلحه کشورمان مقابل استکبار است، در حقیقت در مقابل این ملت چیزی جز نابودی استکبار نیست.

امام جمعه موقت اصفهان به سالروز قیام تاریخی 15 خرداد 42 تصریح کرد: سخنرانی امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه قم برای نخستین بار نوید یک قهرمان مومن را می‌داد و ایشان در سخنان خود گفتند جناب شاه من نمی‌خواهم تو را همچون پدرت بیرون کنم و مانند دیگران جشن بگیرم. این صحبت بسیار مهم و بزرگی در زمان خود بود.

وی با بیان اینکه 15 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری نظام جمهوری اسلامی در مجلس خبرگان رهبری است، خاطرنشان کرد: ارتحال امام خمینی(ره) نیز به انقلاب خدمت کرد و دنیا را تکان داد، رادیوها و خبرنگاران خارجی از جمعیت 10 میلیونی ملت ایران و ازدحام آنان برای تدفین امام خمینی(ره) در حیرت مانده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی بیان کرد: خبرنگار آمریکایی میل داشت که کاخ این رهبر محبوب ایران را از نزدیک ببیند اما موقعی که در کوچه پس کوچه‌های جماران و خانه‌شان را دید اشک از چشمانش جاری شد.

وی پیرامون مسائل هسته‌ای افزود: مقام معظم رهبری فرمودند با اینها نمی‌شود معامله کرد، اطمینانی به اینها نیست، امام خمینی(ره) گفتند آشتی با آمریکا، آشتی گرگ و میش است به ظاهر می‌خندند ولی در باطن به فکر دریدن گوشت و پوست ما هستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اینها می‌خواهند مراکز نظامی و قدرت نظامی و هسته‌ای ما را شناسایی کرده و در موقع جنگ‌های نیابتی مورد هدف قرار دهند، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ملت ایران اجازه ورود مستشاران را به مراکز نظامی نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه کارگاه‌های کوچک توسعه داده نمی‌شوند متاثر هستم، بسیاری از کارگاه‌های کوچک تعطیل شده و یا در حال تعطیل شدن هستند، مسئولان به این امر بیشتر توجه کنند، درست است که در تحریم به سر می‌بریم ولی نباید به جای اقتصاد مقاومتی، فشار را بر مردم افزایش دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار