کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان خبر داد:
تابناک: کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در نقاط شرق و غرب استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسن خدابخش با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر افزایش ابر و وزش باد در اکثر نقاط و به ویژه مرکز و شرق استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش ابر در مرکز استان با افزایش گرد و غبار محلی نیز همراه خواهد بود، ابراز داشت: بارش‌های خفیفی نیز در شهرهای نایین، اردستان و شمال شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا بعد از ظهر نیز افزایش ابر و بارش‌های خفیف را در مناطق غربی استان شاهد خواهیم بود، افزود: پیش‌بینی‌‌ها برای روز جمعه نیز بیانگر آسمانی صاف برای اکثر نقاط استان و افزایش ابر در مناطق غرب است.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت نیز گفت: در این بازه زمانی وضعیت دمایی در شرق و مرکز استان با یک درجه کاهش و در غرب استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

خدابخش دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز را ۳۱ و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا را ۱۸ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده فریدونشهر با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و خور و بیابانک با ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار