بالأخره پس از چند ماه/
تابناک: پس از گذشت چند ماه آلودگی پیاپی در شهر اصفهان، امروز بلوار دانشگاه این شهر هوای پاک را تجربه کرد و جدول شاخص کیفی هوای اصفهان این منطقه را سبز رنگ نشان داد.
کد خبر: ۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 20 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پس از گذشت چند ماه آلودگی پیاپی در شهر اصفهان، امروز بلوار دانشگاه این شهر هوای پاک را تجربه کرد و جدول شاخص کیفی هوای اصفهان این منطقه را سبز رنگ نشان داد.

بارش‌ها و وزش باد این روزها با خود نوید خوبی را داشت زیرا در این مدت جدول شاخص کیفی هوای اصفهان از رنگ‌های زرد، نارنجی قرمز تجاوز نمی‌کرد، رنگ‌هایی که هرکدام میزان آلودگی هوای اصفهان را نشان می‌داد.

امروز بلوار دانشگاه اصفهان با شاخص 43، هوای پاکی را تجربه کرد و نقاط دیگر به ترتیب کمترین میزان آلودگی پس از این نقطه از شهر خیابان رودکی با شاخص 55، خیابان پروین با شاخص 60، میدان امام حسین با شاخص 61، چهارباغ خواجو با شاخص 64، میدان احمدآباد با شاخص 68 و بزرگراه خرازی با شاخص 69 بود.

میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان نیز 60 بود و این در حالی بود که این میانگین، روز گذشته عدد 73 را نشان می‌داد.

از سوی دیگر بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه بارشی از استان را نشان می‌دهد، بر این اساس شاهد افزایش ابر و مه‌آلودگی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش به‌ویژه در بخش‌های غرب، جنوب، جنوب‌غرب و شرق استان هستیم و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش‌ها به‌شکل برف است؛ دمشا در بیشتر نقاط استان 2 تا 6 درجه کاهش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار